W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

ul. Siedlecka 2 A, pok. 435, IV piętro.
Punkt Konsultacyjny tej Komisji: czynny codziennie w godz. 9.00 – 15.00,
tel. 0-91 312 – 77 – 70,

Do zadań komisji należy w szczególności:
  1. przygotowanie wraz z pełnomocnikiem Burmistrza Gminy ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych projektu gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
  2. rozpatrywanie spraw związanych z wprowadzaniem w życie gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
  3. inicjowanie działań w zakresie zwiększania dostępności pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej, 
  4. umożliwianie rodzinom, w których występują problemy alkoholowe, korzystanie z pomocy psychospołecznej i prawnej, a w szczególności ochrony przed przemocą w rodzinie,
  5. inicjowanie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej, w szczególności dla dzieci i młodzieży, 
  6. motywowanie osób nadużywających alkoholu do podjęcia terapii odwykowej,
  7. pomoc członkom rodzin osób uzależnionych od alkoholu w podjęciu decyzji o rozpoczęciu własnej terapii współuzależnienia, 
  8. udzielanie pomocy psychospołecznej i prawnej rodzinom, w których występują problemy alkoholizmu i przemocy, 
  9. opiniowanie programów profilaktycznych dla dzieci i młodzieży,
  10. organizowanie wraz z pełnomocnikiem Burmistrza Gminy ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, szkoleń i kampanii edukacyjnych w dziedzinie rozwiązywania problemów alkoholowych,
  11. współpraca z Pełnomocnikiem Burmistrza Gminy ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, 
  12. wydawanie opinii w sprawach zgodności lokalizacji punktu sprzedaży z uchwałami Rady Miejskiej, o których mowa w art. 12 ust. 1 i 2 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
  13. kontrola przestrzegania zasad i warunków korzystania z wydanych przez Urząd zezwoleń, 
  14. współpraca z organizacjami pozarządowymi i instytucjami działającymi na rzecz profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.


Uchwała nr XXVII/195/2012 Rady Miejskiej w Policach z dnia 21 grudnia 2012 w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2013 rok
Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywan ia Problemów Alkoholowych w 2012 roku
Roczne sprawozdanie z działalności samorządów gminnych w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w 2012 roku
Karta pytań dotycząca informacji dodatkowej dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Problemy związane z piciem alkoholu, używaniem narkotyków i przemoc rówieśniczą w szkole w ocenie uczniów
Problemy związane z piciem alkoholu, używaniem narkotyków i przemoc rówieśniczą w szkole w ocenie rodziców

Powiadom znajomego