W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
tel. 91 317 52 91
e-mail: oc@ug.police.pl

ZAKRES DZIAŁANIA



Do zakresu działania Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego należy w szczególności:
1)  w zakresie zarządzania kryzysowego:

  •      zapewnienie kierowania działaniami związanymi z monitorowaniem,  planowaniem reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy;
  •     realizacja zadań z zakresu planowania cywilnego, w tym:

                - realizacja zadań do gminnego planu zarządzania kryzysowego,

                - opracowywanie i przedkładanie staroście do zatwierdzenia gminnego planu zarządzania          
                   kryzysowego
  •    zapewnienie organizacyjne w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego;
  •    współdziałanie z Szefem Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz zapewnienie organizacyjne w zapobieganiu, przeciwdziałaniu i usuwaniu skutków zdarzeń o charakterze terrorystycznym;
  •    organizacja i realizacja wykonania zadań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej;
  •    zapewnienie funkcjonowania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego;
  •    pełnienie całodobowego dyżuru w celu zapewnienia przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego, 
  •    współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,
  • nadzór nad funkcjonowaniem systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności,
  • współpraca z podmiotami prowadzącymi monitoring środowiska,
  • współdziałanie z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze, poszukiwawcze i humanitarne,
  • realizacja zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa;

2)  w zakresie spraw obronnych:

  • planowanie obronne,
  • organizacja i funkcjonowanie systemu kierowania obronnością w Gminie, w szczególności stały dyżur i stanowisko kierowania,
  • przygotowanie Gminy w ramach systemu obronnego państwa do realizacji zadań umożliwiających mobilizację rozwinięcia Sił Zbrojnych, w szczególności zorganizowanie Akcji Kurierskiej,
  • wykonywanie zadań związanych z planowaniem i nakładaniem na terenie Gminy obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony,
  • przygotowanie publicznej i niepublicznej służby zdrowia na potrzeby obronne państwa,
  • planowanie i organizacja szkoleń obronnych,
  • kontrola wykonywania zadań obronnych;

3) w zakresie obrony cywilnej:

  • organizacja formacji obrony cywilnej,
  • opracowywanie planów obrony cywilnej,
  • planowanie i organizowanie systemu ostrzegania ludności,
  • ewakuacja ludności,
  • zaopatrzenie w sprzęt i środki ochrony indywidualnej,
  • nadzór nad organizacją i realizacją zadań obrony cywilnej oraz jej koordynowanie,
  • udział w niwelowaniu zagrożeń nadzwyczajnych i przeciwdziałanie ich skutkom,
  • planowanie ochrony ujęć i urządzeń wodnych,
  • planowanie ochrony dóbr kultury,
  • gospodarka sprzętem OC;

4)  w zakresie tajnej kancelarii:

  • bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów,
  • udostępnianie lub wydawanie dokumentów osobom do tego uprawnionym,
  • egzekwowanie zwrotu dokumentów,
  • kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów w tajnej kancelarii,
  • prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami,
  • wykonywanie poleceń pełnomocnika ochrony

 

Pracownicy:

Ewa Pawlik (podinspektor) - tel. 91 317 52 91

Iwona Sternal (główny specjalista) - tel. 91 317 52 91

 

Powiadom znajomego