OK.272.11.2016
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | promocję Gminy Police na meczach drużyny siatkarskiej biorącej udział w rozgrywkach Orlen Ligi w sezonie 2016/2017 |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | OK.272.11.2016 |
Zamawiający | Gmina Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj zamówienia | Usługi |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Urząd Miejski w Policach – Kancelaria pok. nr 3c, Police, ul. Stefana Batorego 3 |
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu pod ogłoszeniem
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Realizacja zadania „Promocja Gminy Police na meczach drużyny siatkarskiej biorącej udział w rozgrywkach Orlen Ligi w sezonie 2016/2017”
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienie publiczne
1. Zamawiający
Nazwa i adres: Gmina Police, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, tel. 91 43 11 830, fax. 91 43 11 832
Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
2. Przedmiot zamówienia
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadania „Promocja Gminy Police na meczach drużyny siatkarskiej biorącej udział w rozgrywkach Orlen Ligi w sezonie 2016/2017”
2) Rodzaj zamówienia: usługi
3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania „Promocja Gminy Police na meczach drużyny siatkarskiej biorącej udział w rozgrywkach Orlen Ligi w sezonie 2016/2017”
a) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa promocji Gminy Police realizowana w okresie od dnia zawarcia umowy do 30.06.2017 r. na meczach drużyny siatkarskiej biorącej udział w rozgrywkach Orlen Ligi w sezonie 2016/2017.
b) Szczegółowy opis zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia, która jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego.
4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
3. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017 r.
4. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
5. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu,
- spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu:
a) dotyczy kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
b) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia.
6. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP
- Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru – zał. 1 do SIWZ)
- Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (wg wzoru – zał. 2 do SIWZ)
- Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wg wzoru – zał. 3 do SIWZ)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Powyższe dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
- W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy z uczestników konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 3 i 4. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli przez każdego z uczestników konsorcjum lub wspólników.
7. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
6. Wadium: nie wymaga się
7. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
8. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Nie przewiduje się udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3.
10. Informacje administracyjne
1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl
2) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Policach, Wydział Oświaty i Kultury, pokój nr 7, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police.
3) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.10.2016, godzina 10.30, siedziba Zamawiającego, pokój nr 7.
4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Policach – Kancelaria pok. nr 3c, Police, ul. Stefana Batorego 3.
5) Termin związania z ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
6) Informacje dodatkowe
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej zamawiającego: https://bip.police.pl
Na tej stronie zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, zmiany SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu…...10.2016 r., numer ogłoszenia: ………….