W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

TI.7013.7.2015.16

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na docieplanie dachów oraz izolacja ścian przyziemia budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.7.2015.16
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
Sposób składania ofert sekretariat Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
rozstrzygnięcie

Ogłoszenie o wyborze oferty w załączeniu

 

Burmistrz  Polic

ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police , tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,

na podstawie ustawy  Prawo zamówień publicznych (PZP),

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP

 

Docieplenie dachów oraz izolacja ścian przyziemia budynku
Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona jest na stronie internetowej: www.police.pl.
  2. Przedmiotem  zamówienia jest  docieplenie dachów budynków A1, F, F1, łącznika F1-D oraz wykonanie izolacji ścian przyziemia budynków B,C,F,F1 i łączników A1-B-A2-C i F1-D   Szkoły Podstawowej nr 8   w   Policach.
  3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych
  4. Wymagany termin wykonania zamówienia  do  dnia 19 sierpnia 2016 r.
  5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
    1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
    2. posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie obejmujące docieplenie dachów metodą mechanicznego wdmuchiwania granulatu z wełny mineralnej na sucho, o powierzchni minimum 500 m2,  z uwzględnieniem towarzyszących robót budowlanych,  
    3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadają wymagane uprawnienia, wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa.
  6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

      a. Wykonawca  przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z  wymaganymi   przez  Zamawiającego  oświadczeniami  oraz  dokumentami   potwierdzającymi   spełnianie   warunków udziału w postępowaniu;

      b.  ocena  spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się  będzie poprzez  sprawdzenie kompletności,   poprawności  oraz  aktualności  złożonych   oświadczeń  i dokumentów – metoda  spełnia / nie spełnia.

7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

          -   cena ofertowa – 80%

    -   okres gwarancji i rękojmi – 20%

8.   Wadium w wysokości 50 000 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

9.   Oferty  należy   składać  w  sekretariacie   Urzędu  Miejskiego w Policach,

         72-010  Police,  ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 11.03.2016 r. do godz. 930.

 10.   Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.03.2016 r. o godz. 1000 w sali nr 32 w Urzędzie  Miejskim

          w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3.

 11.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 12.  Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamiczn. systemu zakupów. 

 13.  Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 14.  Zamawiający nie przewiduje udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na podst. art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP.                            

 15.  Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 25.02.2016r.


Uwaga:  W dniu 09.03.2016 r. dokonano zmiany terminu składania ofert (pełna treść w załączeniu)

Załączniki

Ogłoszenie pdf, 215 kB
SIWZ pdf, 2.26 MB
Zał. nr 1-6 pdf, 221 kB
Zał. nr 7 pdf, 366 kB
Rysunki rar, 28.15 MB
Przedmiar pdf, 1.32 MB
Zał. nr 1-6 doc, 96 kB
Rys. A8 pdf, 1.97 MB

Powiadom znajomego