TI.7013.7.2015.16
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | docieplanie dachów oraz izolacja ścian przyziemia budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | TI.7013.7.2015.16 |
Zamawiający | Burmistrz Polic |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj zamówienia | Roboty budowlane |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | sekretariat Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police |
Ogłoszenie o wyborze oferty w załączeniu
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police , tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Docieplenie dachów oraz izolacja ścian przyziemia budynku
Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona jest na stronie internetowej: www.police.pl.
- Przedmiotem zamówienia jest docieplenie dachów budynków A1, F, F1, łącznika F1-D oraz wykonanie izolacji ścian przyziemia budynków B,C,F,F1 i łączników A1-B-A2-C i F1-D Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach.
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych
- Wymagany termin wykonania zamówienia do dnia 19 sierpnia 2016 r.
- W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie obejmujące docieplenie dachów metodą mechanicznego wdmuchiwania granulatu z wełny mineralnej na sucho, o powierzchni minimum 500 m2, z uwzględnieniem towarzyszących robót budowlanych,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadają wymagane uprawnienia, wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia / nie spełnia.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- cena ofertowa – 80%
- okres gwarancji i rękojmi – 20%
8. Wadium w wysokości 50 000 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach,
72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 11.03.2016 r. do godz. 930.
10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.03.2016 r. o godz. 1000 w sali nr 32 w Urzędzie Miejskim
w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamiczn. systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na podst. art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP.
15. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 25.02.2016r.
Uwaga: W dniu 09.03.2016 r. dokonano zmiany terminu składania ofert (pełna treść w załączeniu)