TI.7013.3.2015
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Przebudowę ulicy Bankowej w Policach - ETAP I - (od ul.Wyszyńskiego do ul.Grzybowej) |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | TI.7013.3.2015 |
Zamawiający | Burmistrz Polic |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony na roboty budowlane |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Urząd Miejski w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) |
Ogłoszenie o wyborze oferty
Informacja dotycząca podpisania umowy w załączeniu pod ogłoszeniem
Burmistrz Policul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police , tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP), ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Przebudowa ulicy Bankowej w Policach – ETAP I
(odcinek od ul. Wyszyńskiego do ul. Grzybowej)
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona jest na stronie internetowej: www.police.pl.
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Bankowej na odcinku od ul.Wyszyńskiego do ul.Grzybowej w Policach.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia do dnia 14 listopada 2015 r.
5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył jedną budowę
lub przebudowę z wymianą konstrukcji nawierzchni jezdni (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
Budowlane (tj. Dz.U. z 2013 r. poz.1409 ze zm.)) drogi co najmniej klasy L wraz z infrastrukturą techniczną i
chodnikiem, o szerokości jezdni min. 5 m (2 pasy ruchu po min. 2,5 m każdy) i długość co najmniej L= 500 m,
o nawierzchni bitumicznej.
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia –
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej, instalacyjnej w
zakresie sieci sanitarnych obejmujące sieci wodociągowe i kanalizacyjne, instalacyjnej w zakresie sieci
elektroenergetycznych i gazowych posiadają wymagane uprawnienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej – warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada
środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 złotych (środki finansowe mogą
być sumowane z wysokością zdolności kredytowej)
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego
oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie
kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda
spełnia / nie spełnia.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa – 80% okres gwarancji i rękojmi – 20%
8. Wadium w wysokości 60 000 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach,
72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 24.03.2015 r. do godz. 930.
10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.03.2015 r. o godz. 1000 w sali nr 32 w Urzędzie Miejskim
w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamiczn. systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,
zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na
podst. art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP.
15. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 10.03.2015 r.
Zgłoszenie robót budowlanych (313kB)
Branżowa sanitarna sieć gazowa (6630kB)
Inwentaryzacja drzew-część opisowa (1903kB)
Inwentaryzacja drzew-część rysunkowa (2775kB)
Inwentaryzacja drzew-decyzja (404kB)
Branża sanitarna-projekt budowlano wykonawczy (9141kB)
Branża sanitarna-projekt budowlano wykonawczy cz.2 (8658kB)
Branża sanitarna-projekt budowlano wykonawczy cz.3 (8523kB)
Branża sanitarna-projekt budowlano wykonawczy cz.4 (2589kB)
Branża sanitarna-uzgodnienia cz.1 (171kB)
Branża sanitarna-uzgodnienia cz.2 (1122kB)
Branża sanitarna-SP decyzja str.2 (911kB)
Branża sanitarna-SP decyzja (170kB)
Branża sanitarna-Specyfikacja część ogólna (583kB)
Branża sanitarna-specyfikacja wod-kan (500kB)
Branża sanitarna-protokół NK str.1 (229kB)
Branża sanitarna-protokół NK str.2 (1251kB)
Branża sanitarna-Rys.nr 1 NK (3633kB)
Branża sanitarna-Rys.nr 2 NK (3568kB)
Branża sanitarna-załącznik nr 1 do NK (764kB)
Projekt budowlany-Projekt budowlano-wykonawczy (10109kB)
Projekt budowlany-warunki techniczne usunięcie kolizji (546kB)
specyfikacja techniczna (346kB)
Branża drogowa-Projekt budowlano-wykonawczy (5939kB)
Branża drogowa-Uzgodnienia,decyzje (477kB)
Branża drogowa-Specyfikacja techniczna (2659kB)
Branża drogowa-Organizacja ruchu (1859kB)
Wyjaśnienia zamawiającego z dn.13.03.2015 r. (349kB)