W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa ulicy Kuźnickiej w Policach.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GKM.271.4.2014
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogłoszenia o wyborze oferty w załączniku

Burmistrz Polic

ul. Stefana Batorego 3,

72-010 Police

ogłasza przetarg nieograniczony na

„PRZEBUDOWA UL. KUŹNICKIEJ W POLICACH”

1.Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,

72-10 lice, tel. (91) 43-11-830, fax. (91) 43-11-832.

2.Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.

3.Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl

4.Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową ulicy Kuźnickiej w Policach.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące m.in. :

- Rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm mecha¬nicznie - 333 m2

- Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betono¬wych 3x2m gr. 15 cm o spoinach

wypełnionych pias¬kiem - 124 m2

- Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki bet. na pod¬sypce piaskowej (zjazdy) - 68 m2

- Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych kamien¬nych - 16m2

- Wykonywane mechanicznie koryta gł. 20 cm w grun¬cie kat. II-VI na całej szerokości

jezdni i chodników (pobocze z kostki kamiennej) - 165m2

- Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych -

1696+6262+6336.8+6362 = 20656.8m2

- Skropienie nawierzchni drogowych emulsją kationo¬wą - 1696+6262+6336.8+6362 = 20656.8m2

- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną

asfaltową mechaniczne - 1212,3t

- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych

o grubości 6 cm (grub. 7 warstwa wiążą¬ca) krotność = 1.16 -6299,5m2

- Frezowanie nawierzchni bitu¬micznej o gr. 7 cm z wywozem

materiału z rozbiórki na odl. do 1 km (grub. 5 cm) -1696 m2

- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych

o grubości 4 cm (SMA) -6247,7 m2

- Wzmocnienie nawierzchni geosyntetykiem -6245,7m2 - Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości wars¬twy humusu 5 cm

( pobocza+skarpy grub. 10 cm) -2297,00 m2 - Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzi¬mego

(ścinanie poboczy z transportem urobku i uzu¬pełnianie poboczy) -1692m2

5. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany został poprzez dokumentację projektową pn. „Przebudowa ulicy Kuźnickiej w Policach odcinek od km 0+000 do km 0+ 865” opracowaną przez Pracownię Projektową Dróg i Mostów Andrzej Chmielewski z siedzibą w Szczecinie przy al. Jana Pawła II 15/6 oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.

8. Wspólny słownik zamówień (CPV) 45.23.31.20-6.

9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

10. Termin wykonania zamówienia:

Termin zakończenia : do 30.11.2014r

11. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy reprezentowani są zgodnie z zapisami SIWZ, a ponadto zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP spełniają następujące warunki dotyczące:

11.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań dotyczących pkt 1.1, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

11.2 posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający wymaga w tym zakresie od wykonawcy spełnienia następującego warunku szczegółowego tj. wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem przebudowę drogi z nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 6000 m2.

W celu oceny spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Dowodami, o których mowa powyżej są:

- poświadczenie;

- inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.

W przypadku gdy roboty budowlane, wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

W przypadku gdy wykaz lub dowody będą budziły wątpliwości lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu będzie wynikało, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający, zastrzega sobie prawo zwrócenia się do właściwego podmiotu, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane lub miało być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów.

Wykonawca, który będzie wykazywał spełnienie powyższego warunku polegając na doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany jest do oferty dołączyć:

- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: „kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. W takim przypadku, również powinno zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu zamówienia.”.

- oświadczenie w/w podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.

11.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający wymaga w tym zakresie od wykonawcy spełnienia następującego warunku szczegółowego tj. wykonawca wykaże, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiada wymagane uprawnienia.

W celu oceny spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiada wymagane uprawnienia.

11.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający wymaga w tym zakresie od wykonawcy spełnienie następującego warunku szczegółowego tj. wykonawca powinien posiadać środki finansowe na realizację zamówienia lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 700 000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych).

W celu oceny spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że w dniu jej wystawienia wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wynosi co najmniej 1 700 000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych).

Wykonawca, który będzie wykazywał spełnienie powyższego warunku polegając na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zobowiązany jest do oferty dołączyć:

- dokument określony w pkt 1.4 tego/tych podmiotu/podmiotów;

- pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: „kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy;

- w przypadku, uczestnictwa tego/tych podmiotów w wykonaniu przedmiotu zamówienia, również oświadczenie w/w podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.

W przypadku podmiotów występujących wspólnie spełnienie powyższego warunku będzie oceniane łącznie.

12. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

13. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

14. Wadium.

14.1 Kwota wadium wynosi 33 600,00 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące sześćset złotych).

14.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

14.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

− pieniądzu,

− poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

− gwarancjach bankowych,

− gwarancjach ubezpieczeniowych,

− poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

14.4 Sposób wniesienia wadium:

− wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek wadiów i kaucji Urzędu Miejskiego w Policach nr 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886 prowadzony przez I Oddział PKO S.A., z oznaczeniem PRZEBUDOWA ULICY KUŹNICKIEJ W POLICACH.

− dokument wniesienia wadium należy w oryginale dołączyć do oferty.

14.5 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14.10.

14.6 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

14.7 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

14.8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 14.5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

14.9 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

14.10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

14.11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

− odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

− nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

− zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

15. Kryteria oceny ofert:

15.1 Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o poniższe kryterium o następującym znaczeniu procentowym:

Cena oferty - 100 %

15.2 Sposób oceny ofert.

Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.

W celu określenia ilości punktów dla każdej rozpatrywanej oferty, procentowe punkty dla tego kryterium (cena - 100%) pomnożone zostaną przez współczynnik stanowiący iloraz: Cmin /Cx ,

gdzie Cmin – najniższa cena z ofert uznanych za ważne

Cx - cena oferty rozpatrywanej.

W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art.91 ust.5 i 6 ustawy Pzp.

W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art. 91 ust. 5 i 6 PZP

16. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 28 sierpnia 2014r. do godz. 1030 w pok. nr 30 przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.

Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 28 sierpnia 2014r. o godz. 1100 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.

17. Termin związania z ofertą

Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływam terminu składania ofert.

18. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy Prawo zamówień publicznych.

19. Ogłoszenie umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.08.2014 r.

20. Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 – 2013.

SIWZ
Część I opisowa
Wykaz zjazdów i skrzyżowań
Wykaz objętości wyrównania istniejącej nawierzchni
Rysunek 1
Rysunek 2
Rysunek 3
Rysunek 4
Rysunek 5
Przedmiar robót
Specyfikacja techniczna 1
Specyfikacja techniczna 2










Załączniki

SIWZ GKM.pdf pdf, 2.61 MB
1GKM.pdf pdf, 1.13 MB
D1GKM.pdf pdf, 177 kB
D2 GKM.pdf pdf, 887 kB
D3 GKM.pdf pdf, 112 kB
D4 GKM.pdf pdf, 120 kB

Powiadom znajomego