W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach, związane z czyszczeniem przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, w podziale na trzy części.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 37559-2014
Zamawiający Gmina Police, ZGKiM ul. Bankowa 18, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty - w załączeniu pod ogłoszeniem.
                                                 P R Z E T A R G
 
Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18, www.zgkim.police.pl
                    Tel. 91- 43-11-351, 695 395 408,  fax 91-317-50-37, 
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
 na:
USŁUGI
 

O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
 
 
„Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach, związane z czyszczeniem przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych,
w podziale na trzy części”

 
CZĘŚĆ I zamówienia - „Kontrole okresowe (roczne) stanu technicznego przewodów kominowych (z Kartą lokalu w 691. lokalach mieszkalnych),  w  101. budynkach gminnych, administrowanych przez ZGKiM w Policach”.

CZĘŚĆ II zamówienia - Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach, związane z czyszczeniem 600. przewodów dymowych, 681. przewodów spalinowych, 2288. przewodów wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych oraz 5. przewodów dymowych, 5. przewodów spalinowych, 262. przewodów wentylacyjnych
w budynkach użytkowych- w REJONIE I

CZĘŚĆ III zamówienia - Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach, związane z czyszczeniem 857. przewodów dymowych, 712. przewodów spalinowych, 1719. przewodów wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych oraz 3. przewodów dymowych, 15. przewodów spalinowych, 59. przewodów wentylacyjnych
w budynkach użytkowych- w REJONIE II
 
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 8a,8b,8c do niniejszej siwz oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Usług, stanowiącą załącznik nr 5 do niniejszej siwz, (zwaną dalej STWiOU).
 
2. Zakres kontroli okresowych (rocznych) stanu technicznego obiektów budowlanych, określony jest w art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U.2013 poz.1409) oraz w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999r., w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. 1999 Nr 74 poz.836).
 
- Kontrole okresowe - w zakresie określonym w art.62 ust.1 pkt 1 lit. a) oraz art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U.2013 poz.1409) z oraz §5 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji  z dnia 16 sierpnia 1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (tj. Dz.U.1999 Nr 74 poz.836).
 
- Kontrole okresowe (roczne) stanu technicznego przewodów kominowych - w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane z  dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U.2013 poz.1409) art.62 ust.1 pkt 1 lit.c), z wyłączeniem instalacji gazowych.
 
3. Wykaz budynków gminnych, w których należy dokonać kontroli okresowych (rocznych) stanu technicznego przewodów kominowych, stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

4. „Karta lokalu” – stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.

Wzór protokołu z kontroli okresowej (rocznej) - stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.

5.  Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

6.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, lub trzy części zamówienia.

8. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.bip.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, pokój nr 310
 
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.  

Upoważnione do udzielania informacji są: Wioletta Duży, Joanna Roszak, w sprawach merytorycznych Pani Barbara Wachowicz.
 
Wysokość  wymaganego  wadium:
 
Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.
 
Termin wykonania zamówienia:
 
1.   Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do  31.05.2014 r. – dotyczy CZĘŚCI I
2.  Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 r. – dotyczy CZĘŚCI II oraz CZĘŚCI III
 

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
 
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 11a,11b,11c do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
 
2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 2 głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru, stanowiącego załącznik nr 15a do siwz - dotyczy CZĘŚCI I
 
- Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 1 głównej usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru, stanowiącego załącznik nr 15b do siwz - dotyczy CZĘŚCI II
 
- Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 1 głównej usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru, stanowiącego załącznik nr 15c do siwz - dotyczy CZĘŚCI III
 
3) Dowody od poprzednich zamawiających potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wg zał. nr 15a, 15b, 15c zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 

Dowodami są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Dowodami są w przypadku zamówień na usługi  - oświadczenia wykonawcy -  jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
 
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - wg wzoru stanowiącego zał. nr 12a,12b,12c do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
 
Kserokopie  odpowiednich  uprawnień będą wymagane jedynie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana –  2 dni przed podpisaniem umowy
.
 
5) Opłaconą polisę
, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum:

- dla Części I zamówienia  –   20 000  zł;
- dla Części II zamówienia  –  40 000  zł;
- dla Części III zamówienia –  40 000  zł;

 
W przypadku składania oferty na jedną, dwie lub trzy części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dwóch lub trzech różnych polis na każdą część zamówienia odrębnie lub jednej polisy opiewającej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż łączna suma wartości polis dla poszczególnych części zamówienia dla których zastała złożona oferta.
 
6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  - wg wzoru stanowiącego zał. nr 16a, 16b, 16c do siwz.
 
Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
1) Oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem II ust. 4 siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
2) odpowiednie pełnomocnictwa,
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II ust. 6 zdanie 2 SIWZ  lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 SIWZ).
3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 17a,17b,17c do siwz wskazujące część  zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.   
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
 
1. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego zał. nr 14a,14b,14c do siwz.
 
2. Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru stanowiącego zał. nr 13a,13b,13c do siwz.

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
 
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.
 
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę
.
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, sekretariat (p. 311)
 
Termin składania ofert upływa w dniu 07.03.2014r. o godz. 09.30

 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM przy ul. Bankowej 18, 72-010 Police, pok. 312 w dniu  07.03.2014 r. o godz. 10.00
 

 
Nr ogłoszenia w BZP: 37559 - 2014



























Załączniki

SIWZ.doc doc, 232 kB

Powiadom znajomego