W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP - czterech fabrycznie nowych średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych z napędem 4x4
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy SO.271.1.2013
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
unieważnienie
Postępowanie zostało unieważnione. Szczegóły zamieszczono w pliku pod ogłoszeniem

Burmistrz Polic

Ogłasza przetarg nieograniczony powyżej kwot określonych w przepisach na podst. art. 11 ust.8 PZP

„Dostawa samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP - czterech fabrycznie nowych średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych z napędem 4x4 ”.

I. Nazwa zamawiającego:

Gmina Police, ul. Stefana Batorego 3, 72 – 010 Police.

II. Tryb udzielenia zamówienia:

przetarg nieograniczony - powyżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP

III. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie: www.bip.police.pl

IV. Przedmiotem zamówienia jest:

„Dostawa samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP - czterech fabrycznie nowych średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych z napędem 4x4 ”.

V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia: 30.12.2013 r.


VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, tj. którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający wymaga w tym zakresie od wykonawcy spełnienia warunku szczegółowego tj. należytego wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiednio co najmniej 5 dostaw średnich lub ciężkich samochodów ratowniczo-gaśniczych o wartości min.3.500.000 zł łącznie. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający wymaga w tym zakresie od wykonawcy spełnienie warunku szczegółowego tj. wykonawca powinien posiadać środki finansowe na realizację zamówienia lub zdolność kredytową w wysokości minimum 3 000 000 zł (słownie: trzy miliony złotych). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą składa:

1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,

2) wykaz wykonanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,

3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy-wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

3. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć:

1) opis oferowanego przedmiotu (w tym opis podwozia, krótki opis wykonanej zabudowy, zastosowane materiały i rozwiązania itp, ewentualne fotografie (foldery),

2) rysunki (zdjęcia) , z wymiarami pojazdu (boki, przód, tył oraz dach) oraz zamontowanymi na stałe urządzeniami,

3) schemat układu wodno-pianowego,

4) ważne świadectwo homologacji typu dla podwozia.

4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 ustawy, do oferty należy dołączyć:

1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;

7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

8) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podst. art.24 ust.2 pkt 5 ustawy, do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według zasady „spełnia” – „nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach żądanych na ich potwierdzenie przez zamawiającego.


VIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (cena 100 %).

IX. Wadium:

1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 50.000 zł
(słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

2. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.10.2013r

3. Wadium może być wniesione:

a) w pieniądzu wyłącznie przelewem na rachunek wadiów i kaucji Urzędu Miejskiego w Policach
prowadzony przez : I Oddział PKO BP S.A. w Szczecinie, al. Niepodległości 40.
Numer konta: 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886, z oznaczeniem tytułu przetargu lub numeru sprawy.

b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42 poz. 275).

c) wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony.

4. Dokument wniesienia wadium winien być opisany:

„Dostawa samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP - czterech fabrycznie nowych średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych z napędem 4x4 ”.


X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, pok. 30 w terminie do dnia 14.10.2013 do godz. 09.30.

2. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie okresu na wniesienie odwołania.

3. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w dniu 14.10.2013 roku w sali 32 o godz. 10.00 w obecności wykonawców. Przed otwarciem ofert, zamawiający poinformuje wykonawców, jaką kwotę zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.


XI. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamówieniach uzupełniających:

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia lub zamówień uzupełniających.

XIII. Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.

XIV. Ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 02.09.2013 roku.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Ogłoszenie w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej

Pismo informujące o zmianie treści SIWZ

Zmiana treści ogłoszenia

zmiana treści ogłoszenia 2


Odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Odpowiedzi na pytania wykonawców, zmiana ogłoszenia i SIWZ 25.09.2013

Informacja o unieważnieniu postępowania

Załączniki

SIWZ.pdf pdf, 8.87 MB
pismo.pdf pdf, 219 kB
odpowiedzi.PDF PDF, 1.71 MB

Powiadom znajomego