W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zagospodarowanie terenu polany rekreacyjnej za Szkołą Podstawową nr 8 w Policach – etap I /altana ogniskowa/
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy TI.7021.1.2013.1
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
unieważnienie
Postępowanie zostało unieważnione.Szczegóły w załączniku pod treścią ogłoszenia

Burmistrz Polic

ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. +48 914311830, faks +48 914311832,

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

(tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

na

ZAGOSPODAROWANIE TERENU POLANY REKREACYJNEJ ZA SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ NR 8 W POLICACH – ETAP I /ALTANA OGNISKOWA/

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.

2. Przedmiotem zamówienia jest I etap zagospodarowania terenu polany rekreacyjnej za Szkołą Podstawową nr 8 w Policach, obejmujący budowę altany ogniskowej, stanowiącej okrągły plac z trzema koncentrycznie ustawionymi zadaszeniami opartymi na słupach i wyposażony w:

- centralnie położone duże palenisko,

- koncentrycznie ustawione ławki z polimerobetonu,

- sześć betonowych koszy na odpady,

- trzy grille wykonane z kostki betonowej ze stalowym rusztem,

- trzy schowki na drewno wykonane z koszy gabionowych wypełnionych kostką granitową, krytych betonowym blatem,

- trzy pojemniki na piasek.

3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

4. Wymagany termin wykonania zamówienia – 31 październik 2013 roku.

5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

- posiadania wiedzy i doświadczenia,

- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiada wymagane uprawnienia,

- sytuacji ekonomicznej i finansowej – warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.

6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

6.1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą składa:

- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał),

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 (Rozdział XIX siwz)

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 (Rozdział XIX siwz)

- opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć następujący dokumenty, z zachowaniem sposobu reprezentacji:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,

- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6.3. Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

6.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.

7. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp).

8. Kryteria oceny ofert i znaczenie wagowe: cena ofertowa – 100.

9. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 05.09.2013 r. do godz. 930.

10. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.

11. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

12. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego obejmującego następujący zakres robót:

- wykonanie sześciu miejsc piknikowych zlokalizowanych w pobliżu altany ogniskowej – miejsce piknikowe tworzy pojedynczy stolik z dwoma ławkami parkowymi ustawionymi na utwardzonej nawierzchni z kostki granitowej.

- montaż sześciu stojaków na rowery zlokalizowanych w pobliżu altany ogniskowej.

14. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.08.2013 r.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Przedmiary:

PRZEDMIAR ROBOTY BUDOWLANE

PRZEDMIAR ZIELEŃ- strona tytułowa

PRZEDMIAR ZIELEŃ

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych:

SSTWiOR ZIELEN

STWiORB - strona tytułowa

STWiORB

Zieleń:

   2. CZĘŚĆ OPISOWA PB_Z:

OŚWIADCZENIE PROJEKTANTEK ZIELEŃ

PB_Z_OPIS

ZAL_Z-1 Tabela materiału roślinnego

   1. CZĘŚĆ GRAFICZNA PB_Z:

Rys. Z-1 Projekt techniczny nasadzeń, część A, B

Rys. Z-2 Projekt techniczny nasadzeń część C, D, E

Rys. Z-3 Przygotowanie gleby i ściółkowanie część A, B

Rys. Z-4 Przygotowanie gleby i ściółkowanie, część C, D, E

  Zagospodarowanie terenu:

   1. CZĘŚĆ OPISOWA PB _ZAGO:

OŚWIADCZENIE PROJEKTANTÓW

PB_ZAGO_OPIS

ZAŁ. ZAGO-1 Inwentaryzacja dendrologiczna

ZAŁ. ZAGO-2 Wizualizacje wybranych terenów polany rekreacyjnej

   2. CZĘŚĆ GRAFICZNA PB_ZAGO:

Rys. ZAGO-1 Inwentaryzacja dendrologiczna A, B

Rys. ZAGO-2 Inwentaryzacja dendrologiczna, C

Rys. ZAGO-3 Inwentaryzacja dendrologiczna, D

Rys. ZAGO-6 Projekt zagospodarowania terenu, szczegół sytuacyjno-wysokościowy A,C

Rys. ZAGO-7 Projekt zagospodarowania terenu, szczegół sytuacyjno-wysokościowy B,D

Architektura:

   1. CZĘŚĆ OPISOWA PB_A:

OŚWIADCZENIE PROJEKTANTÓW ARCHITEKTURA 

PB_A_OPIS

ZAL_A-1 Karty produktów

   2. CZĘŚĆ GRAFICZNA PB_A :

Część graficzna 

Konstrukcja:

   1. CZĘŚĆ OPISOWA PB_K:

OŚWIADCZENIE PROJEKTANTA KONSTRUKCJA

PB_K_OPIS

ZAL_K-1 Konstrukcja część obliczeniowa

   2. CZĘŚĆ GRAFICZNA PB_K:

CZĘŚĆ GRAFICZNA PB_K


Informacja o unieważnieniu postępowania

Załączniki

STWiORB.pdf pdf, 495 kB

Powiadom znajomego