Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Zagospodarowanie terenu polany rekreacyjnej za Szkołą Podstawową nr 8 w Policach – etap I /altana ogniskowa/ |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | TI.7021.1.2013.1 |
Zamawiający | Gmina Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. +48 914311830, faks +48 914311832,
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
na
ZAGOSPODAROWANIE TERENU POLANY REKREACYJNEJ ZA SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ NR 8 W POLICACH – ETAP I /ALTANA OGNISKOWA/
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2. Przedmiotem zamówienia jest I etap zagospodarowania terenu polany rekreacyjnej za Szkołą Podstawową nr 8 w Policach, obejmujący budowę altany ogniskowej, stanowiącej okrągły plac z trzema koncentrycznie ustawionymi zadaszeniami opartymi na słupach i wyposażony w:
- centralnie położone duże palenisko,
- koncentrycznie ustawione ławki z polimerobetonu,
- sześć betonowych koszy na odpady,
- trzy grille wykonane z kostki betonowej ze stalowym rusztem,
- trzy schowki na drewno wykonane z koszy gabionowych wypełnionych kostką granitową, krytych betonowym blatem,
- trzy pojemniki na piasek.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia – 31 październik 2013 roku.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiada wymagane uprawnienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej – warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
6.1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą składa:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał),
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 (Rozdział XIX siwz)
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 (Rozdział XIX siwz)
- opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć następujący dokumenty, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.3. Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
6.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp).
8. Kryteria oceny ofert i znaczenie wagowe: cena ofertowa – 100.
9. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 05.09.2013 r. do godz. 930.
10. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego obejmującego następujący zakres robót:
- wykonanie sześciu miejsc piknikowych zlokalizowanych w pobliżu altany ogniskowej – miejsce piknikowe tworzy pojedynczy stolik z dwoma ławkami parkowymi ustawionymi na utwardzonej nawierzchni z kostki granitowej.
- montaż sześciu stojaków na rowery zlokalizowanych w pobliżu altany ogniskowej.
14. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.08.2013 r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Przedmiary:
PRZEDMIAR ZIELEŃ- strona tytułowa
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych:
Zieleń:
2. CZĘŚĆ OPISOWA PB_Z:
OŚWIADCZENIE PROJEKTANTEK ZIELEŃ
ZAL_Z-1 Tabela materiału roślinnego
1. CZĘŚĆ GRAFICZNA PB_Z:
Rys. Z-1 Projekt techniczny nasadzeń, część A, B
Rys. Z-2 Projekt techniczny nasadzeń część C, D, E
Rys. Z-3 Przygotowanie gleby i ściółkowanie część A, B
Rys. Z-4 Przygotowanie gleby i ściółkowanie, część C, D, E
Zagospodarowanie terenu:
1. CZĘŚĆ OPISOWA PB _ZAGO:
ZAŁ. ZAGO-1 Inwentaryzacja dendrologiczna
ZAŁ. ZAGO-2 Wizualizacje wybranych terenów polany rekreacyjnej
2. CZĘŚĆ GRAFICZNA PB_ZAGO:
Rys. ZAGO-1 Inwentaryzacja dendrologiczna A, B
Rys. ZAGO-2 Inwentaryzacja dendrologiczna, C
Rys. ZAGO-3 Inwentaryzacja dendrologiczna, D
Rys. ZAGO-6 Projekt zagospodarowania terenu, szczegół sytuacyjno-wysokościowy A,C
Rys. ZAGO-7 Projekt zagospodarowania terenu, szczegół sytuacyjno-wysokościowy B,D
Architektura:
1. CZĘŚĆ OPISOWA PB_A:
OŚWIADCZENIE PROJEKTANTÓW ARCHITEKTURA
2. CZĘŚĆ GRAFICZNA PB_A :
Konstrukcja:
1. CZĘŚĆ OPISOWA PB_K:
OŚWIADCZENIE PROJEKTANTA KONSTRUKCJA
ZAL_K-1 Konstrukcja część obliczeniowa
2. CZĘŚĆ GRAFICZNA PB_K:
Informacja o unieważnieniu postępowania