Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Remont kapitalny dachów na budynkach mieszkalnych, administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na trzy części. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | 60356-2013 |
Zamawiający | Gmina Police, ZGKiM, ul. Bankowa 18, 72-010 Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Police, dnia 13.02.2013r.
Uwaga!
Zamawiający wprowadza zmiany w przedmiarach robót, stanowiących zał.nr 3a,3b,3c oraz w zał.nr 2c Ogólna specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych.
P R Z E T A R G
Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18, tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695 395 408
ogłasza przetarg nieograniczony
na:
NA ROBOTY BUDOWLANE
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
„Remont kapitalny dachów na budynkach mieszkalnych, administrowanych przez ZGKiM, w podziale na trzy części”
CZĘŚĆ I zamówienia - „Remont pokrycia dachowego z wymianą dachówki ceramicznej karpiówki na nową o pow. ok. 356m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Bankowej 8 w Policach, administrowanym przez ZGKiM w Policach”.
CZĘŚĆ II zamówienia - „Remont pokrycia dachowego z wymianą dachówki ceramicznej karpiówki na nową o pow. ok. 691m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Bankowej 21-23 w Policach, administrowanym przez ZGKiMw Policach”.
CZĘŚĆ III zamówienia - „Remont pokrycia dachowego z wymianą dachówki ceramicznej zakładkowej na nową o pow. ok. 230m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Portowej 4 w Trzebieży, administrowanym przez ZGKiM w Policach”.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
Wysokość wymaganego wadium:
- dla CZĘŚĆI I: 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł, 00/100);
- dla CZĘŚĆI II: 6000 zł (słownie: sześć tysięcy zł, 00/100);
- dla CZĘŚĆI III: 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł, 00/100);
Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 24.05.2013r.
Wymagana gwarancja na wykonane roboty:
- w CZĘŚCI I - 120 miesięcy;
- w CZĘŚCI II - 120 miesięcy;
- w CZĘŚCI III - 120 miesięcy;
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %
Upoważnione do udzielania informacji są: Wioletta Duży, Joanna Roszak, w sprawach merytorycznych Pan Henryk Mańkowski.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
- Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg zał. nr 6.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
- Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj:
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali remont pokrycia dachów krytych dachówką ceramiczną o powierzchni min.400m2 (łącznie 800m2), potwierdzone referencjami – dotyczy CZĘŚCI I,
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali remont pokrycia dachów krytych dachówką ceramiczną o powierzchni min. 700m2 (łącznie 1.400m2), potwierdzone referencjami – dotyczy CZĘŚCI II,
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali remont pokrycia dachów krytych dachówką ceramiczną o powierzchni min.250m2 (łącznie 500m2), potwierdzone referencjami – dotyczy CZĘŚCI III.
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 SIWZ pkt 3 i 4:
- Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - w tym wykonanie minimum 2 pokryć dachów krytych dachówką ceramiczną o powierzchni min.400m2 (łącznie 800m2) - wg zał. nr 7a - dotyczy CZĘŚCI I,
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - w tym wykonanie minimum 2 pokryć dachów krytych dachówką ceramiczną o powierzchni min.700m2 (łącznie 1.400m2) - wg zał. nr 7b - dotyczy CZĘŚCI II,
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - w tym wykonanie minimum 2 pokryć dachów krytych dachówką ceramiczną o powierzchni min.250m2 (łącznie 500m2) - wg zał. nr 7c - dotyczy CZĘŚCI III.
- Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że roboty dekarskie opisane w wykazie wg zał. nr 7a, 7b,7c zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
2) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
- dysponujący przy realizacji niniejszego zamówienia minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
- dysponujący co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu materiałów,
- którzy co najmniej 70% zamówienia (tj. pokrycie dachu) wykonają siłami własnymi,
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg zał. nr 8a, 8b,8c.
- Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
Kserokopie odpowiednich uprawnień budowlanych oraz wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa będą wymagane jedynie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana - 2dni przed podpisaniem umowy.
- Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8a, 8b,8c ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu.
- Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom - wg zał. nr 9a, 9b,9c.
3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
- posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę:
- dla CZĘŚCI I - suma ubezpieczenia min. 80.000 zł;
- dla CZĘŚCI II - suma ubezpieczenia min. 180.000 zł;
- dla CZĘŚCI III - suma ubezpieczenia min. 80.000 zł;
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj.:
a) dla CZĘŚCI I - suma ubezpieczenia min. 80.000 zł;
b) dla CZĘŚCI II - suma ubezpieczenia min. 180.000 zł;
c) dla CZĘŚCI III - suma ubezpieczenia min. 80.000 zł;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police,
ul. Bankowa 18.
Termin składania ofert upływa w dniu 28.02.2013r. o godz.09.30.
Adres strony internetowej na której została zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
Nr ogłoszenia w BZP 60356 -2013