W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa fabrycznie nowego 18-osobowego (17 pasażerów oraz kierowca) autobusu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Policach
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy OR.271.5.2012
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze oferty umieszczeona pod ogłoszeniem o zamówieniu
I. Nazwa zamawiającego: Gmina Police, ul. Stefana Batorego 3, 72 – 010 Police. 

II. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

III. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie: www.bip.police.pl

IV. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego 18-osobowego (17 pasażerów oraz kierowca) autobusu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Policach.
Wykonawca przyjmie w rozliczeniu jeden używany pojazd należący do Urzędu Miejskiego w Policach za kwotę wynikająca z wyceny tego pojazdu wykonanej przez uprawnionego rzeczoznawcę samochodowego. Opis pojazdu przeznaczonego do rozliczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. . Zaktualizowana wycena zostanie wykonana w dzień poprzedzający dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
Wykonawca może zapoznać się z pojazdem przeznaczonym do rozliczenia. Zamawiający ustala następujący sposób przeprowadzania oględzin pojazdu: samochód przeznaczony do rozliczenia można obejrzeć w siedzibie Zamawiającego w Policach, na parkingu przy budynku Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, w dniach 19-20 września br. od godz. 9.00 do godz. 12.00 oraz w dniach 24-25 września br. w godz. 16.00-18.30. Osobą upoważnioną do wskazania miejsca postoju samochodu jest Lech Nelkowski, tel. 603 066 636. W trakcie oględzin pojazdu, nie będą udzielane żadne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. Ewentualne pytania należy zgłaszać Zamawiającemu w sposób określony w rozdziale VII SIWZ.
UWAGA: Złożenie przez Wykonawcę oferty oznacza akceptację stanu technicznego pojazdu przeznaczonego do rozliczenia oraz jego wyceny dokonanej przez biegłego rzeczoznawcę.
V. Termin wykonania zamówienia: 17 grudnia 2012 r.

VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według zasady  „spełnia” – „nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach żądanych na ich potwierdzenie przez zamawiającego.

VII. Wymagania dotyczące wadium: nie stosuje się wadium.
 
VIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (cena 100 %). Ocena ofert będzie dokonywana wyłącznie w oparciu o informacje w nich zawarte. W toku oceny ofert zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów liczonych według następującego wzoru:
Ax = (Cmin : Cx) x 100 %
gdzie:
- Ax – liczba punktów, którą zamawiający przyzna ofercie „x” za kryterium „A”, czyli cenę,
- Cmin – cena minimalna wśród złożonych ofert,
- Cx – cena zaproponowana przez konkretnego wykonawcę „x”
- 1 punkt = 10%
Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa powołana przez Burmistrza Polic. Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Komisja przetargowa sprawdzi stan zamknięcia kopert, a następnie otworzy koperty.
2) Po części jawnej rozpocznie się część niejawna prac komisji przetargowej, w której nastąpi stwierdzenie ważności ofert (ich zgodność z ustawą PZP i SIWZ). Po wyodrębnieniu ofert ważnych komisja przetargowa dokona oceny merytorycznej dokumentów przetargowych.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uznana zostanie za niepodlegającą odrzuceniu i za najkorzystniejszą zgodnie z przyjętym kryterium.
Decyzję w sprawie wyboru wykonawcy podejmuje Burmistrz Polic, na podstawie propozycji przedstawionej przez komisję przetargową.

IX. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, pok. 30 w terminie do dnia 26 września 2012 do godz. 9.00.Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w dniu 26 września 2012 roku w sali 32 o godz. 9.15 w obecności wykonawców. Przed otwarciem ofert, zamawiający poinformuje wykonawców, jaką kwotę zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
 
X. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dniu. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18 września 2012 roku pod numerem 352010-2012.

Załączniki

foto.zip zip, 7.73 MB

Powiadom znajomego