W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na DOSTAWĘ POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH DLA DZIECI Z KLAS l - III DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY POLICE.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy FP.EFS.272.01.2012
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 52, faks 091/431 18 32
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
unieważnienie
Wybór ofert w załączeniu pod ogłoszeniem

Police, 27.03.2012 r.

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 52, faks 091/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Rozwoju i Funduszy Pomocowych,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
DOSTAWĘ POMOCY DYDAKTYCZNYCH
DO PROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH DLA DZIECI Z KLAS l - III DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY POLICE.


1.             Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie
internetowej: www.police.pl.
2.              Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia
zajęć dodatkowych dla dzieci z klas l - III w ramach realizowanego projektu
systemowego dofinansowanego z środków Europejskiego Funduszu Społecznego
z działania 9.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: „Nauczanie początkowe
na 5+" dla szkół podstawowych z terenu Gminy Police.
Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na dwie odrębne części (każda
część nazywana jest w dalszej części specyfikacji „zadaniem") - w skład których
wchodzą:
Zadanie nr l - dostawa materiałów dydaktycznych, w tym książek i ćwiczeń, gier,
artykułów papierniczych, zdobniczych itp.;
Zadanie   nr  2  -  dostawa   urządzeń   i   sprzętu   komputerowego,  w  tym:   tablic
multimedialnych wraz z projektorami, komputerów przenośnych oraz kamery.
Wyszczególnienie   rodzaju   materiałów   dydaktycznych   oraz  urządzeń   i   sprzętu
komputerowego w ramach danego zadania, ich ilości oraz właściwości techniczne
lub funkcjonalno-użytkowe określa załqcznik nr l specyfikacji.
3.             Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4.             Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty podpisania umowy
o zamówienie publiczne.
5.             O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu, dotyczące:
 
-       posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
-       posiadania wiedzy i doświadczenia,
a. dysponowania   odpowiednim   potencjałem   technicznym   oraz   osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
-     sytuacji ekonomicznej i finansowej.
6.       Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

-       Wykonawca  przystępując  do  udziału w  postępowaniu  składa  ofertę wraz
z wymaganymi   przez   Zamawiającego,   oświadczeniami   oraz   dokumentami
potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
-       Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie
poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych
oświadczeń i dokumentów - metoda spełnia/nie spełnia.
 
7.              W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane.
8.              Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa - 100 %.
9.              Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police,
ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 10.04.2012 r. do godz. 10:00.
10.          Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11.          Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu
zakupów.
12.          Nie   przewiduje   się   wyboru   najkorzystniejszej   oferty   z   zastosowaniem   aukcji
elektronicznej.
13.          Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 27.03.2012 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Odpowiedzi na pytania zamawiającego

Wybór ofert

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Załączniki

SIWZ.pdf pdf, 9.98 MB

Powiadom znajomego