przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | DOSTAWĘ POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH DLA DZIECI Z KLAS l - III DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY POLICE. |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | FP.EFS.272.01.2012 |
Zamawiający | Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 52, faks 091/431 18 32 |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Police, 27.03.2012 r.
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 52, faks 091/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Rozwoju i Funduszy Pomocowych,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
DOSTAWĘ POMOCY DYDAKTYCZNYCH
DO PROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH DLA DZIECI Z KLAS l - III DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY POLICE.
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie
internetowej: www.police.pl.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia
zajęć dodatkowych dla dzieci z klas l - III w ramach realizowanego projektu
systemowego dofinansowanego z środków Europejskiego Funduszu Społecznego
z działania 9.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: „Nauczanie początkowe
na 5+" dla szkół podstawowych z terenu Gminy Police.
Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na dwie odrębne części (każda
część nazywana jest w dalszej części specyfikacji „zadaniem") - w skład których
wchodzą:
Zadanie nr l - dostawa materiałów dydaktycznych, w tym książek i ćwiczeń, gier,
artykułów papierniczych, zdobniczych itp.;
Zadanie nr 2 - dostawa urządzeń i sprzętu komputerowego, w tym: tablic
multimedialnych wraz z projektorami, komputerów przenośnych oraz kamery.
Wyszczególnienie rodzaju materiałów dydaktycznych oraz urządzeń i sprzętu
komputerowego w ramach danego zadania, ich ilości oraz właściwości techniczne
lub funkcjonalno-użytkowe określa załqcznik nr l specyfikacji.
3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty podpisania umowy
o zamówienie publiczne.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
a. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz
z wymaganymi przez Zamawiającego, oświadczeniami oraz dokumentami
potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie
poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych
oświadczeń i dokumentów - metoda spełnia/nie spełnia.
7. W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa - 100 %.
9. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police,
ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 10.04.2012 r. do godz. 10:00.
10. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu
zakupów.
12. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
13. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 27.03.2012 r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia