W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na ROZBUDOWA CMENTARZA KOMUNALNEGO W MIEJSCOWOŚCI TRZEBIEŻ, GM. POLICE – ETAP I.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7040.15.2011-3-LA
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
informacja o wyborze ofertyw załączeniu pod ogłoszeniem

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
ROZBUDOWA  CMENTARZA KOMUNALNEGO W MIEJSCOWOŚCI TRZEBIEŻ, GM. POLICE – ETAP  I.

1.        Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2.        Przedmiotem zamówienia jest I etap rozbudowy cmentarza komunalnego w miejscowości Trzebież, obejmująca następujący zakresy robót:
-               zdrowotna i pielęgnacyjna wycinka zieleni oraz wycinka zieleni kolidującej z  projektowaną inwestycją (wraz z usunięciem brył korzeniowych) – na części terenu inwestycji tj. do poziomu końca sektora VII i III,
-               badanie terenu (sondowanie) pod kontem zlokalizowania podziemnych pozostałości mogił, ewentualna ekshumacja szczątków, usunięcie podziemnych i nadziemnych pozostałości mogił – na części terenu inwestycji tj. do poziomu końca sektora VII i III,
-               wyrównanie terenu po robotach w zakresie punktów a) i b) – bez wykonywania znaczących niwelacji terenu,
-               wyznaczenie i wykonanie części głównej alei żwirowej tj. od istniejącego cmentarza do końca sektora VII i III oraz budowa placu gospodarczego nr 1, 
-               budowa części instalacji wodociągowej od istniejącej studzienki na istniejącym cmentarzu do poziomu końca sektora VII i III  z  zabezpieczeniem możliwości rozbudowy instalacji w dalszym etapie realizacji inwestycji,
-               budowa ujęcia na placu gospodarczym nr 1 wraz z budową niecki (studni) odprowadzającej namiar wody do studzienki chłonnej i budową studni chłonnej,
-               demontaż istniejącego ogrodzenia oddzielającego cmentarz współczesny od cmentarza projektowanego oraz budowa części ogrodzenia docelowego (na wzór istniejącego) wzdłuż działki drogowej oraz działki leśnej tylko do poziomu końca sektora VII i III  wraz z budową tymczasowego ogrodzenia (systemowe słupki na fundamencie stopowym + siatka) za sektorem VII i III,
-               przygotowanie sektora grzebalnego nr V (groby ziemne pojedyncze) i sektora nr VI (groby ziemne rodzinne) i sektora VII (groby murowane pojedyncze) pod pochówki (wyznaczenie granic sektorów, splantowanie terenu, wykonanie obrzeży odgraniczających teren grzebalny od terenu przeznaczonego pod zieleń),
-               wykonanie części nasadzeń drzew i krzewów wzdłuż głównej alei żwirowej – od istniejącego cmentarza do końca sektora nr VII i III( 64 drzewa i 80 krzewów).
3.        Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4.        Wymagany termin wykonania zamówienia – do 30 kwietnia 2012 r.
5.        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
-              posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
-              posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu i nasadzeniach zieleni wraz z  budową nawierzchni żwirowej o powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2,
-              dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności drogowej i kierownikami robót branżowych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych,
-              sytuacji ekonomicznej i finansowej – wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 000 złotych (środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej) i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6.        Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
-              Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego, oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
-              Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7.        Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
5 000,- zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy PZP).
8.        Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
9.        Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 03.11.2011 r. do godz. 11:30.
10.     Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11.     Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12.     Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13.     Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 17.10.2011 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
STWIO
Dokumentacja Projektowa - 1
Dokumentacja Projektowa - 2
Dokumentacja Projektowa - 3
Dokumentacja Projektowa - 4
Dokumentacja Projektowa - 5
Dokumentacja Projektowa - 6
Dokumentacja Projektowa - 7
Ogłoszenie o wyborze oferty
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
 
 

Załączniki

Powiadom znajomego