W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na PRZEBUDOWA POMPOWNI WODY PRZY UL. SPACEROWEJ I BUDOWA POMPOWNI WODY PRZY UL. WARSZEWSKIEJ W RAMACH PRZEBUDOWY I BUDOWY SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI PILCHOWO, GM. POLICE.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.12.2011.11-KK
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybór ofert pod ogłoszeniem przetargu

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
 PRZEBUDOWA POMPOWNI WODY PRZY UL. SPACEROWEJ I BUDOWA POMPOWNI WODY PRZY UL. WARSZEWSKIEJ W RAMACH PRZEBUDOWY I ROZBUDOWY SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI PILCHOWO, GM. POLICE.


 
 
1.        Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2.        Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pompowni wody przy ul. Spacerowej i budowa pompowni wody przy ul. Warszewskiej w miejscowości Pilchowo, obejmujące następujące zakresy robót:
-              przebudowa z rozbudową kontenerowej pompowni wody o wydajności zestawu hydroforowego 19,5 dm3/s,
-              budowa kontenerowej pompowni wody o wydajności zestawu hydroforowego 7 dm3/s,
-              sterowanie pompowniami wody,
-              wyposażenie pompowni wody,
-              zagospodarowanie terenów pompowni wody,
-              przyłącze kanalizacji sanitarnej do pompowni wody,
-              montaż na sieci wodociągowej czterech punktów redukcyjnych ciśnienia wody.
3.        Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4.        Wymagany termin wykonania zamówienia – do 27 kwietnia 2012 r.
5.        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
-              posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
-              posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty budowlane obejmujące budowę, przebudowę lub rozbudowę co najmniej jednej kontenerowej pompowni wody o wydajności zestawu hydroforowego nie mniejszej niż 7 dm3/s,
-              dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci sanitarnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych,
-              sytuacji ekonomicznej i finansowej – wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 000 złotych (środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej) i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6.        Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
-              Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego, oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
-              Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7.        Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,- zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy PZP).
8.        Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
9.        Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 28.10.2011 r. do godz. 11:30.
10.     Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11.     Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12.     Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13.     Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 13.10.2011 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Spcyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
Dokumentacja Projektowa - 1
Dokumentacja Projektowa - 2
Dokumentacja Projektowa - 3
Dokumentacja Projektowa - 4
Wyjaśnienia Zamawiającego z dnia 24.10.2011 r.
Wybór ofert
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - roboty dodatkowe

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na roboty dodatkowe

Załączniki

Powiadom znajomego