W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na PRZEBUDOWA ŚWIETLICY RADY OSIEDLA NR 2 PRZY UL. KONOPNICKIEJ 2 W POLICACH
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.16-1.2011.WZ
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Policetel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybór ofert w załączeniu pod ogłoszeniem

Burmistrz  Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Policetel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32,
 prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
     na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na 


 
PRZEBUDOWA  ŚWIETLICY RADY OSIEDLA  NR 2 PRZY UL. KONOPNICKIEJ 2  W POLICACH 
 
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie
    na stronie  internetowej : www.police.pl
 
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem
    przebudowy świetlicy Rady Osiedla Nr 2 przy ul. Konopnickiej 2 w Policach
    Zakres prac obejmuje:
-  wymianę instalacji elektrycznej,
-  wykonanie wentylacji mechanicznej,
- demontaż istniejących drewnianych okładzin ściennych i sufitowych, położenie nowych sufitów podwieszonych – jako obudowa przewodów wentylacji mechanicznej,
- wyburzenie  fragmentów ścian nośnych w celu poszerzenia otworów drzwiowych , wymianę drzwi i odtworzenie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej w elewacji narożnej z wstawieniem drzwi zewnętrznych,
- demontaż boazerii w korytarzu , uzupełnienie posadzek, wymiana wykładziny podłogowej w  korytarzu i  sali  głównej z wykonaniem podłoża,
- malowanie pomieszczeń,
 
Podstawą realizacji zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg rozdziału III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ.
 
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
 
4. Wymagany termin wykonania zamówienia  - do 15.12.2011 r.
 
5.  W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy
     spełniają  warunki dotyczące :
·    posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
·    posiadają wiedzę i doświadczenie -  wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie polegające na przebudowie  lub remoncie obiektów użyteczności publicznej o pow  120 m2. (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
·    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
   zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że osoby odpowiedzialne za
   kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach; budowlane , posiadają
   odpowiednie uprawnienia.
  (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w
   SIWZ),
·     sytuacji ekonomicznej i finansowej  - wykażą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł,- (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ).
  Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonana zostanie na 
  podstawie   załączonych dokumentów i oświadczeń wg zasady:
  spełnia / nie spełnia.
 
6.  Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
      3 000,- zł złożone w formie określonej w art. 45 ust.6 ustawy PZP).
 
7.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
 
8.  Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w
     Policach, 72-010 Police, ul. Stefana  Batorego 3 (pokój  nr 30)
     do dnia  05.10. 2011 r. do godz. 9,30
 
 9. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
 
10.Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać
     dynamicznego systemu zakupów.
 
11.Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
     aukcji elektronicznej.
 
12. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 20.09.2011 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Przedmiary
Specyfikacje

Projekty 1
Projekty 2
Projekty 3
Projekty 4
Projekty5
Projekty 6
Projekty 7
Projekty 8
Projekty 9
Projekty 10
Projekty 11

Wybór ofert

Załączniki

SIWZ.doc doc, 388 kB

Powiadom znajomego