przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | PRZEBUDOWA ŚWIETLICY RADY OSIEDLA NR 2 PRZY UL. KONOPNICKIEJ 2 W POLICACH |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | TI.7013.16-1.2011.WZ |
Zamawiający | Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Policetel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32 |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Policetel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
PRZEBUDOWA ŚWIETLICY RADY OSIEDLA NR 2 PRZY UL. KONOPNICKIEJ 2 W POLICACH
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie
na stronie internetowej : www.police.pl
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem
przebudowy świetlicy Rady Osiedla Nr 2 przy ul. Konopnickiej 2 w Policach
Zakres prac obejmuje:
- wymianę instalacji elektrycznej,
- wykonanie wentylacji mechanicznej,
- demontaż istniejących drewnianych okładzin ściennych i sufitowych, położenie nowych sufitów podwieszonych – jako obudowa przewodów wentylacji mechanicznej,
- wyburzenie fragmentów ścian nośnych w celu poszerzenia otworów drzwiowych , wymianę drzwi i odtworzenie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej w elewacji narożnej z wstawieniem drzwi zewnętrznych,
- demontaż boazerii w korytarzu , uzupełnienie posadzek, wymiana wykładziny podłogowej w korytarzu i sali głównej z wykonaniem podłoża,
- malowanie pomieszczeń,
Podstawą realizacji zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg rozdziału III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia - do 15.12.2011 r.
5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy
spełniają warunki dotyczące :
· posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
· posiadają wiedzę i doświadczenie - wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie polegające na przebudowie lub remoncie obiektów użyteczności publicznej o pow 120 m2. (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
· dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że osoby odpowiedzialne za
kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach; budowlane , posiadają
odpowiednie uprawnienia.
(spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w
SIWZ),
· sytuacji ekonomicznej i finansowej - wykażą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł,- (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ).
Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonana zostanie na
podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg zasady:
spełnia / nie spełnia.
6. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
3 000,- zł złożone w formie określonej w art. 45 ust.6 ustawy PZP).
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa – 100 %.
8. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w
Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30)
do dnia 05.10. 2011 r. do godz. 9,30
9. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
10.Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać
dynamicznego systemu zakupów.
11.Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
12. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 20.09.2011 r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Projekty 1
Projekty 2
Projekty 3
Projekty 4
Projekty5
Projekty 6
Projekty 7
Projekty 8
Projekty 9
Projekty 10
Projekty 11