Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | ul. Fabrycznej w Policach |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | GKM.271.8.2011 |
Zamawiający | Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, (91) 43-11-832. |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na
"BUDOWA UL. FABRYCZNEJ W POLICACH".
I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia: jest „Budowa ul. Fabrycznej w Policach” obejmujący roboty:
a/ Frezowanie nawierzchni betonowej o grub. 5 cm - 1800,00 m²
b/ Rozebranie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem-245,00 mb
c/ Rozebranie nawierzchni betonowej grub. 25 cm - 60,00 m²
d/ Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. 20 cm - 60,00 m²
e/Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm(z zamkiem) na ławie
betonowej z oporem - 245,00 mb
f/ Przełożenie nawierzchni jezdni z kostki „polbruk” grubości 8 cm na
podsypce cem-piaskowej - 35,00 m2
g/ Oczyszczenie i spryskanie nawierzchni jezdni emulsją asfaltową - 3770,00 m²
h/ Ułożenie siatki z włókna szklanego - 3770,00 m²
i/ Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy bitumicznej grub. 6 cm - 3770,00 m²
j/ Wykonanie warstwy ścieralnej grub. 5 cm - 3770,00 m²
k/ Powierzchniowe utwardzenie nawierzchni asfaltowej jezdni - 166,50 m²
l/ Regulacja studni rewizyjnych Ø 1000 mm - 6,00 szt.
ł/ Regulacja kratek ściekowych - 13,00 szt.
2. Wspólny Słownik Zamówień
Kod CPV:
45-00-00-00 -7 - Roboty budowlane
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego.
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
VII. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia przekazania placu budowy.
VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia
tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
2. Wykaz wykonanych robót w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykazanie wykonania robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie co najmniej trzech robót budowlanych obejmujących remont, przebudowę lub budowę nawierzchni z masy bitumicznej ulic, parkingów lub ścieżek rowerowych o powierzchni min. 3000m2 każda. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.).
3. Wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami,
Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować następującym sprzętem:
(który stanowi własność Wykonawcy, bądź przedstawić dokument na dzień składania ofert
potwierdzający zawarcie umowy wynajmu na n/w sprzęt).
- skrapiarka do emulsji asfaltowej
- samochód samowyładowczy o ładowności min 5t,
- frezarka do nawierzchni bitumicznej
- rozściełacz do masy bitumicznej
- walec stalowy o masie min. 12 t
- walec gumowy o masie min. 12 t
- piła do cięcia betonu,
- ubijarka spalinowa.
4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
5. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
4. Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
5. Posiadanie zezwolenia na wywóz i składowanie ziemi i gruzu.
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
„spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
8. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX. Wadium.
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
X. Kryteria oceny ofert:
cena ofertowa będzie stanowić sumę poszczególnych kryteriów składających się na najkorzystniejszą cenę za 1m2 nawierzchni.
XI. Miejsce i termin składania ofert:
1.Ofertę należy złożyć do dnia 03 sierpnia 2011r. do godz. 10:00 w pok. nr 30 (sekretariat) przy ul. Batorego 3 w Policach.
2.Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 03 sierpnia 2011r. o godz. 10:30 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływam terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach dodatkowych i uzupełniających:
1. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Przedmiar
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Wybór ofert