W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na ul. Fabrycznej w Policach
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GKM.271.8.2011
Zamawiający Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, (91) 43-11-832.
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybór ofert w załączniku pod ogłoszeniem

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na
"BUDOWA UL.  FABRYCZNEJ W POLICACH".

I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
    72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia: jest „Budowa ul. Fabrycznej w Policach” obejmujący roboty:   
a/  Frezowanie nawierzchni betonowej o grub. 5 cm - 1800,00 m²
b/ Rozebranie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem-245,00 mb
c/ Rozebranie nawierzchni betonowej grub. 25 cm  -    60,00 m²
d/ Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grub. 20 cm  -     60,00 m²
e/Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm(z zamkiem) na ławie
    betonowej z oporem   -   245,00 mb
f/ Przełożenie nawierzchni jezdni z kostki „polbruk” grubości 8 cm na
podsypce cem-piaskowej    -    35,00 m2
g/ Oczyszczenie i spryskanie nawierzchni jezdni emulsją asfaltową         - 3770,00 m²
h/ Ułożenie siatki z włókna szklanego                   - 3770,00 m²       
i/ Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy bitumicznej grub. 6 cm        - 3770,00 m²
j/ Wykonanie warstwy ścieralnej grub. 5 cm                                         - 3770,00 m²
k/ Powierzchniowe utwardzenie nawierzchni asfaltowej jezdni                  - 166,50 m²
l/ Regulacja studni rewizyjnych Ø 1000 mm                                         -     6,00 szt.
ł/ Regulacja kratek ściekowych                                                           -    13,00 szt.
2. Wspólny Słownik Zamówień
Kod CPV:
45-00-00-00 -7 - Roboty budowlane
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi  36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego.
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
     Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
VII. Termin wykonania zamówienia:   30 dni od dnia przekazania placu budowy.
VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia
          tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
2. Wykaz wykonanych robót w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykazanie wykonania robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie co najmniej trzech  robót budowlanych obejmujących remont, przebudowę lub budowę nawierzchni z masy bitumicznej ulic, parkingów lub ścieżek rowerowych o powierzchni min. 3000m2 każda. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.).
3. Wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami,
 Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować następującym sprzętem:
 (który stanowi własność Wykonawcy, bądź przedstawić dokument na dzień składania ofert  
  potwierdzający zawarcie umowy wynajmu na n/w sprzęt).
- skrapiarka do emulsji asfaltowej
- samochód samowyładowczy o ładowności min 5t,
- frezarka do nawierzchni bitumicznej
- rozściełacz do masy bitumicznej
- walec stalowy o masie min. 12 t
- walec gumowy o masie min. 12 t
- piła do cięcia betonu,
- ubijarka spalinowa.
4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
5. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
4. Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy  złotych).
5. Posiadanie zezwolenia na wywóz i składowanie ziemi i gruzu.
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
„spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
8. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania                     o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX. Wadium.
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
X. Kryteria oceny ofert:
cena ofertowa będzie stanowić sumę poszczególnych kryteriów składających się na najkorzystniejszą cenę za 1m2 nawierzchni.
XI. Miejsce i termin składania ofert:
1.Ofertę należy złożyć do dnia 03 sierpnia 2011r. do godz. 10:00 w pok. nr 30 (sekretariat) przy  ul. Batorego 3 w Policach.
2.Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 03 sierpnia 2011r.  o godz. 10:30 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.
XII. Termin związania ofertą:
        Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się  wraz z upływam terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach dodatkowych   i uzupełniających:
       1.   Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy
             Prawo zamówień publicznych.
       2.   Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Przedmiar
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Wybór ofert
 
 

Załączniki

Powiadom znajomego