Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Remont chodników przy ulicy Okulickiego w Policach |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | GKM.271.3.2011 |
Zamawiający | Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3 |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na
„REMONT CHODNIKÓW PRZY UL. OKULICKIEGO W POLICACH".
I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Remont nawierzchni dróg gruntowych wiejskich”, obejmujący roboty budowlane związane z :
a/ rozebraniem krawężnika 15x30 cm - 535,00 mb
b/ rozebraniem ławy betonowej z oporem pod krawężnik - 35,50 m3
c/ rozebraniem nawierzchni chodnika z płytek 50x50cm -240,00m2,
d/ rozebraniem nawierzchni chodnika z płytek 35x35cm -895,00m2,
e/ rozebraniem obrzeży betonowych 6x20 cm - 450,00 mb,
f/ ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm(z zamkiem) na ławie betonowej z oporem 535,00 m2
g/ustawieniem obrzeży betonowych 6x20 cm (z zamkiem) - 450,00 m2
h/ wykonaniem nawierzchni chodnika z kostki „polbruk” grubości 8 cm na
podbudowie betonowej o grubości 10 cm, kostka w kolorze czerwonym 60%,
kostka w kolorze szarym 40 % - 1135,00 m2
i/ regulacja studzienek - 14 szt.
j/ uzupełnieniem szczeliny przy krawężniku betonem i emulsja asfaltową - 535,00 mb
k/ wymianą kratek ulicznych na wpusty ściekowe krawężnikowe w klasie C-250 - 2 szt.
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
VII. Termin wykonania zamówienia:
40 dni od dnia przekazania placu budowy.
VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia
tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Spełnienie
warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według
poniższych zasad :
2. Wykaz wykonanych robót w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie. Wykazanie wykonania robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie co najmniej trzech robót budowlanych obejmujących remont, przebudowę lub budowę chodników, parkingów
lub ścieżek rowerowych z kostki typu polbruk o powierzchni min. 1000m2 każda. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.).
3. Wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami,
Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować następującym sprzętem:
(który stanowi własność Wykonawcy, bądź przedstawić dokument na dzień składania ofert
potwierdzający zawarcie umowy wynajmu na n/w sprzęt).
- koparko-ładowarką,
- samochodem samowyładowczym o ładowności min 5t,
- ubijarką spalinową,
- piłą do cięcia betonu,
4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi zasobami,
5. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
4. Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto
tysięcy złotych).
5. Posiadanie zezwolenia na wywóz i składowanie ziemi i gruzu.
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
„spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
8. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX. Wadium.
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
X. Kryteria oceny ofert:
cena ofertowa będzie stanowić sumę poszczególnych kryteriów składających się na najkorzystniejszą cenę za 1m2 nawierzchni.
XI. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 29 kwietnia 2011r. do godz. 1000 w pok. nr 30 przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 29 kwietnia 2011r. o godz. 1030 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływam terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach dodatkowych i uzupełniających:
1. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.