W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na PRZEBUDOWA ŚWIETLICY RADA OSIEDLA NR 1 WRAZ ZE ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA LOKALU MIESZKALNEGO NA POTRZEBY RADY OSIEDLA NR 1 W POLICACH PRZY UL. NADBRZEŻNEJ 43A
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy -
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert zamieszczona została, jako załącznik, pod ogłoszeniem o przetargu.

Burmistrz  Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32,
 prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy
Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP na    
   

PRZEBUDOWA  ŚWIETLICY RADA OSIEDLA NR 1 WRAZ ZE ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA LOKALU MIESZKALNEGO NA POTRZEBY RADY OSIEDLA NR 1 W  POLICACH PRZY UL. NADBRZEŻNEJ 43A
 
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona bedzie na stronie  internetowej : www.police.pl
2. Przedmiotem  zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową lokalu użytkowego ( świetlicy osiedlowej) i przebudowy wraz ze zmiana sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na potrzeby świetlicy osiedlowej. Wykonanie  docieplenia ścian i dachu lokalu mieszkalnego, wykonanie wymiany instalacji wod-kan,  wykonanie wentylacji, wykonanie centralnego ogrzewania,  wymiany instalacji elektrycznej ( tablica rozdzielcza instalacje elektryczne wnętrzowe odbiorcze) ochrona odgromowa, ochrona przeciwporażeniowa i przepięciowa. Kompletna instalacja komputerowa. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia  - do 15.12.2010 r.
5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają  warunki dotyczące :
• posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
• posiadania wiedzy i doświadczenia -  wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty budowlane  polegające na przebudowie jednego budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej 93 m2 wraz z infrastrukturą techniczną,  (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
• dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że osoby odpowiedzialne za  kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach; ogólnobudowlane, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne posiadają odpowiednie uprawnienia. (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
• sytuacji ekonomicznej i finansowej  - wykażą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł,- (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ).
  Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonana zostanie na  podstawie   załączonych dokumentów i oświadczeń wg zasady:
  spełnia / nie spełnia.
6.Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,- zł złożone w formie określonej w art. 45 ust.6 ustawy PZP).
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
8. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana  Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia  24.09. 2010 r. do godz. 9,30
9. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
10.Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
11.Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
12. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
13. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu  09.09. 2010 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia



Załączniki - Sanitarne

Załączniki Elektryka

Załączniki - Architektura, konstrukcja

Specyfikacja wykonania i odbioru robót

Ogłoszenie o wyborze oferty

Informacja o zawarciu umowy

Załączniki

SIWZ.doc doc, 355 kB

Powiadom znajomego