W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Utrzymanie zieleni w mieście i gminie Police (w podziale na części)
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy -
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
unieważnienie
Postępowanie zostało unieważnione w części I (Nowe Police - pozostałe tereny), na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

 Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony
na „Utrzymanie zieleni w mieście i gminie Police (w podziale na części)”

I. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. 43-11-830, fax: 43-11-832.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.bip.police.pl
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest „Utrzymanie zieleni w mieście i gminie Police (w podziale na części):
- Część I – Nowe Police (pozostałe tereny)
 - Część II - Gmina
Zamówienie obejmuje prace ogrodnicze, prace porządkowe oraz zimowe utrzymanie terenów zieleni.
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
Wykonawca składa jedną ofertę na jedną lub dwie części określone
w przedmiocie zamówienia.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od 01.06.2010 r. do 31.12.2012 r.
VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania, w tym:
a) w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) należycie usługi obejmujące utrzymanie i pielęgnację terenów zieleni: o łącznej wartości co najmniej 100 000 zł.
b) dysponują minimum:
            - 2 ciągnikami rolniczymi,
            - 2 przyczepami ciągnikowymi,
            - 5 kosiarkami do trawy,
            - 1 pługiem do odśnieżania.
           (osobno dla obsługi każdej z części zamówienia)
c) dysponują minimum:
            - 1 osobą nadzorującą prace bezpośrednio w terenie, posiadającą wykształcenie 
            wyższe lub średnie o profilu ogrodniczym, ponadto staż pracy min. 3 lata w branży
            ogrodniczej, kursy itp.
           - 1 osobą z wykształceniem wyższym lub średnim o profilu ogrodniczym lub  zbliżonym do ogrodnictwa jak: rolnicze, architektura krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni, technika rolnicza i leśna, mechanizacja rolnictwa, mającą doświadczenie
w wykonywaniu prac pielęgnacyjnych w terenach zieleni,
           - 1 osobą przeszkoloną w zakresie pielęgnacji i ochrony drzew (ukończony
           właściwy kurs w tym zakresie),
           (ww. osoby powinny zostać wykazane dla obsługi każdej z części zamówienia).
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.
24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) posiadają zezwolenie Burmistrza Polic zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia
13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. nr 236, poz. 2008
z późn. zm.) w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
3. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków zostaną wykluczeni
z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX. WADIUM:
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium.
2. Wadium dla każdej z części wynosi odpowiednio:
- Część I – 3 900 zł (Nowe Police (pozostałe tereny)
 - Część II - 3 700 zł (Gmina)
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części wówczas ma obowiązek wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wartości wadium przewidzianych dla tych części.
3. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.05.2010 r., do godziny 10:00.
X. KRYTERIA OCENY OFERT: cena 100%
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w 21.05.2010 r. do godz. 10:00.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w dniu 21.05.2010 r.
o godz.11:00 , w sali nr 32 w obecności Wykonawców.
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
XIII. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH:
Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zlecenie prac uzupełniających wymaga zawarcia odrębnej umowy. Rozliczenie wg stawek podanych w ofercie.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Spakowane załączniki

Ogłoszenie na druku Unii Europejskiej

Ogloszenie o wyborze oferty

Informacja o unieważnieniu

Załączniki

SIWZ_bip.doc doc, 115 kB

Powiadom znajomego