W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI) oraz oprogramowania systemowego i bazy danych
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Zamawiający Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert

Police, dnia 09.12.2008 r.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach
ul. Grzybowa 50
ogłasza przetarg nieograniczony
na „Dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI)
oraz oprogramowania systemowego i bazy danych”

I. ZAMAWIAJĄCY:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji z siedzibą w Policach przy ul. Grzybowej 50
72-010 Police tel. 091 42 41 310 fax 091 42 41 315

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
www.zwik.police.pl

IV.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: „Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu
Informatycznego (ZSI) oraz oprogramowania systemowego i bazy danych”.
Zamówienie obejmuje:
1. Dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI), wspierającego
pracę wszystkich działów Zamawiającego, który powinien być wykonany w jednakowej
technologii bazodanowej i obejmować minimum następujące obszary funkcjonalne:
1) księgowość i finanse;
2) biuro obsługi klienta;
3) sprzedaż usług (zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków);
4) pozostała sprzedaż;
5) magazyn;
6) ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
7) kadry z ewidencją czasu pracy;
8) płace;
9) zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji;
10) zestawienia analityczne dla kierownictwa i kontroli wewnętrznej.
2. Zamówienie obejmuje również usługę niezbędną do uruchomienia i późniejszej
eksploatacji systemu w zakresie:
1) wykonania analizy przed wdrożeniowej,
2) konwersji danych z programów dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego,
3) instalacji i konfiguracji oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych,
4) nadzoru nad przebiegiem wdrożenia,
5) szkolenia pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych systemów i modułów,
6) serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego,
7) nadzoru autorskiego,
8) wymiany wersji oprogramowania w przypadku zmiany przepisów lub potrzeb
Zamawiającego (na podstawie odrębnej umowy).
3. Oznaczenie zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień
Kod CPV: 72260000-5 Usługi w zakresie oprogramowania
30240000-0 Oprogramowanie komputerowe
72263000-6 Usługi wdroŜenia oprogramowania

V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

VII.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wymagane przez Zamawiającego okresy realizacji całości zamówienia określa się
następująco:
- dostarczenie i zainstalowanie licencjonowanej bazy danych w terminie pięciu dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy,
-dostarczenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego w zakresie wynikającym z
załącznika nr 4 do SIWZ w formie nośnika optycznego wraz z dokumentacją użytkownika w
języku polskim w terminie pięciu dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy,
-nadzór nad wdrażaniem systemu i szkolenie pracowników Zamawiającego w okresie
dwunastu miesięcy od dnia podpisania umowy.

VIII.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Wykonawca winien:
1) spełniać warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) być właścicielem praw autorskich, lub posiadać prawo do modyfikacji kodu źródłowego
oferowanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego w pełnym zakresie funkcjonalnym
określonym w niniejszej specyfikacji,
3) zatrudniać odpowiednią liczbę programistów zapewniającą możliwość modyfikacji
produktu pod potrzeby Zamawiającego i rozwój tegoż produktu oraz zatrudniać odpowiednią liczbę specjalistów ds. wdrożeń, zapewniającą sprawne wdrożenie oraz bezpieczną obsługę informatyczną to jest minimum 25 osób łącznie zatrudnionych na wymienionych stanowiskach,
4) posiadać siedzibę lub oddział (filię) znajdujący się w odległości gwarantującej
maksymalnie dwugodzinny czas dojazdu do siedziby Zamawiającego od momentu
telefonicznego zgłoszenia awarii (zakłócenia pracy systemu),
5) wykazać się co najmniej pięcioma należycie wykonanymi wdrożeniami tego samego
rodzaju i o porównywalnym zakresie i wartości zrealizowanymi w okresie ostatnich trzech lat
na rzecz przedsiębiorstw wodociągowo - kanalizacyjnych w rozumieniu przepisów ustawy z
dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu
ścieków ( Dz.U. z 2006 r. nr 123 poz. 858) .
6) posiadać certyfikat ISO, lub inne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli
jakości, potwierdzającego, że Wykonawca spełnia wymogi jakościowe w zakresie
świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia,
7) wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 400 tys. zł,
8) zadeklarować stałą obsługę serwisową dostarczonego przedmiotu zamówienia na
warunkach przedstawionych w ofercie.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w formule „spełnia-nie spełnia” w
oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w
rozdziale VII SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, Ŝe ww. warunki Wykonawca
spełnia.

IX. WADIUM
1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium .
2.Wadium wynosi 15 tys. zł (słownie : piętnaście tysięcy złotych).

X.KRYTERIA OCENY OFERT:
Cenę oferty należy podać jako cenę netto i cenę brutto stanowiącą wartość wszystkich prac,
czynności i zakupów niezbędnych do realizowania przedmiotu umowy.
1. Oferty wykonawców niewykluczonych oraz oferty nie odrzucone będą oceniane według
następujących kryteriów i wag :
- kryterium ceny oferty ogółem 40 % (Kc = 0,40)
- kryterium oceny funkcjonalności 40 % (Kf = 0,40)
- kryterium obsługi powdrożeniowej t.j oceny warunków świadczenia usług serwisu pogwarancyjnego 20 % (Kp= 0,20)
RAZEM 100%

XI.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego ( pok. nr 206 - sekretariat) w
terminie do godz. 14.00 w dniu 16 grudnia 2008 r.
2.Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 16 grudnia 2008 r. o godz. 14.30 w siedzibie
Zamawiającego przy ul. Grzybowej 50 w Policach sala nr 219 w obecności wykonawców.

XII.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Bieg termin związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII.INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH
Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie usług czy też dostaw uzupełniających
wymaga zawarcia odrębnej umowy. Rozliczenie wg cen wynikających z oferty.

XIV.ZMIANA UMOWY
Zamawiający przewiduje zmianę umowy w sytuacji ewentualnej konieczności przedłużenia
terminu zakończenia wdrożenia.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Zmiany do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Zmiany z dnia 16.12.2008 r.

Ogłoszenie w sprawie modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Ogłoszenie w sprawie zmiany treści ogłoszenia o przetargu

Załączniki

SIWZ.pdf pdf, 236 kB

Powiadom znajomego