Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Rozbudowa polegająca na połączeniu kwatery nr 1 i kwatery nr 2 dla powiększenia objętości składowiska w ZOiSOK w Leśnie Górnym, etap IV :Wykonanie oświetlenia zewnętrznego |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Tanowo: Rozbudowa polegająca na połączeniu kwatery nr 1 i kwatery nr 2 dla powiększenia objętości składowiska w ZOiSOK w Leśnie Górnym, etap IV :Wykonanie oświetlenia zewnętrznego.
Numer ogłoszenia: 292515 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych , Leśno Górne 12, 72-004 Tanowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 0 91 317 57 22, faks 0 91 317 57 22.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.police.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa polegająca na połączeniu kwatery nr 1 i kwatery nr 2 dla powiększenia objętości składowiska w ZOiSOK w Leśnie Górnym, etap IV :Wykonanie oświetlenia zewnętrznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenia między innymi dla potrzeb połączonych kwater nr 1 i 2 , na składowisku odpadów stałych w ZOiSOK w Leśnie Górnym ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami.) , a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. ww ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą: - wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy oświetlenia zewnętrznego. Wartość wykazanych robót nie może być mniejsza niż wartość robót określonych przez wykonawcę w złożonej ofercie w tym postępowaniu, 3. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, iż co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia elektryczne , lub inne w zakresie niezbędnym do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia 4. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 2.1 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ . Wykonawca musi wykazać: - wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy oświetlenia zewnętrznego. Wartość wykazanych robót nie może być mniejsza niż wartość robót określonych przez wykonawcę w złożonej ofercie w tym postępowaniu, Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające , że każda robota została wykonana należycie . Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. 2.2. wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać, iż co najmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia elektryczne, lub inne w zakresie niezbędnym do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia. Jeżeli osoba ta nie jest pracownikiem wykonawcy , wykonawca ma przedstawić dodatkowo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykazie o którym mowa powyżej wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował zgodnie z załącznikiem 4a do SIWZ. 2.3. dokumenty stwierdzające, że co najmniej 1 osoba, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia tj. uprawnienia elektryczne, lub inne w zakresie niezbędnym do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia . 3. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców w prowadzonym postępowaniu: 3.1. Złożyć ofertę zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3.3. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy na wykonanie w/w zadania. Kosztorys ofertowy ma być sporządzony dokładnie na podstawie przedstawionych przez zamawiającego w załączniku nr 8 przedmiarów robót i uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Dokładniejszy opis znajduje się w punkcie 13.1. 4. Oświadczenie Wykonawcy, iż materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia będą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakładzie Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych Leśno Górne 12 72-004 Tanowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych Lesno Górne 12 72-004 Tanowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami od 1 do 6
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - załącznik nr 7 i 8