Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Rozbudowa polegająca na połączeniu kwatery nr 1 i kwatery nr 2 dla powiększenia objętości składowiska w ZOiSOK w Leśnie Górnym, etap III : Budowa drenażu z połączeniem uszczelnienia kwater |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Tanowo: Rozbudowa polegająca na połączeniu kwatery nr 1 i kwatery nr 2 dla powiększenia objętości składowiska w ZOiSOK w Leśnie Górnym, etap III : Budowa drenażu z połączeniem uszczelnienia kwater
Numer ogłoszenia: 285821 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych , Leśno Górne 12, 72-004 Tanowo, woj. zachodnipomorskie, tel. 0 91 317 57 22, faks 0 91 317 57 22.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.police.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa polegająca na połączeniu kwatery nr 1 i kwatery nr 2 dla powiększenia objętości składowiska w ZOiSOK w Leśnie Górnym, etap III : Budowa drenażu z połączeniem uszczelnienia kwater.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie połączenia kwatery nr 1 i 2 wraz z wykonaniem uszczelnienia , b) wykonanie warstwy filtracyjnej i drenażu odcieków z rur drenarskich od istniejącej studzienki D5 do studzienki Sp2 zgodnie z załączoną dokumentacją..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami.) , a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. ww ustawy, a więc:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą: - wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej, która w swoim zakresie miała wykonanie uszczelnienia geomembraną HDPE lub równoważną wraz z robotami towarzyszącymi. Wartość wykazanych robót nie może być mniejsza niż wartość robót określonych przez wykonawcę w złożonej ofercie w tym postępowaniu.
3. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, iż co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia ogólno budowlane lub sanitarne,
4. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć:
1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty,
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć:
2.1 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ . Wykonawca musi wykazać: - wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej, która w swoim zakresie miała wykonanie uszczelnienia geomembraną HDPE lub równoważną wraz z robotami towarzyszącymi. Wartość wykazanych robót nie może być mniejsza niż wartość robót określonych przez wykonawcę w złożonej ofercie w tym postępowaniu, Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające , że każda robota została wykonana należycie . Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
2.2. wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać, iż co najmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia ogólno budowlane lub sanitarne. Jeśli osoba ta nie jest pracownikiem wykonawcy , wykonawca ma przedstawić dodatkowo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykazie o którym mowa powyżej wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. ,
2.3. dokumenty stwierdzające, że co najmniej 1 osoba, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej oraz zaświadczenie o wpisie do okręgowej izby inżynierów budownictwa.
3. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców w prowadzonym postępowaniu:
3.1.Złożyć ofertę zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ.
3.2.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
3.3. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy na wykonanie ww zadania. Kosztorys ofertowy ma być sporządzony dokładnie na podstawie przedstawionych przez zamawiającego w załączniku nr 8 przedmiarów robót i uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Dokładniejszy opis znajduje się w punkcie 13.1.
4.Oświadczenie Wykonawcy, iż materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia posiadają deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 80 %
2 - termin wykonania - 20 % IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych Leśno Górne 12 72-004 Tanowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych Leśno Górne 12; 72-004 Tanowo; biuro w pomieszczeniu socjalno - wagowym.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr 1-6
Załącznik nr 7 (*.zip 26MB)
Załącznik Nr 8 (150kB)
Specyfikacja Techniczna Odbioru i Wykonania Robót - oświetlenie zewnetrzne (206kB)