W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na DOCIEPLENIE DACHU I TARASÓW W BUDYNKU MIEJSKIEGO ŻŁOBKA W POLICACH PRZY UL. ROBOTNICZEJ 15/17
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogłoszenie o wyborze oferty umieszczone pod treścią przetargu

Burmistrz  Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32,
 prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy
Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP na
 
DOCIEPLENIE DACHU I TARASÓW W BUDYNKU MIEJSKIEGO ŻŁOBKA W POLICACH PRZY UL. ROBOTNICZEJ 15/17

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
  2. Przedmiot zamówienia: Docieplenie dachu i tarasów w budynku Miejskiego Żłobka w Policach przy ul. Robotniczej 15/17.
  3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
  4. Wymagany termin wykonania zamówienia –  do 15.12.2008r.
  5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymagania ustawowe;
    - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) wykonali co najmniej jedno zamówienie publiczne obejmujące remont dachu papowego na budynkach użyteczności publicznej o powierzchni  nie mniejszej niż  2 00 m2 oraz posiadają wykwalifikowany personel do wykonania przedmiotu zamówienia 

    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie wg zasady: spełnia / nie spełnia.
    Nie spełnienie choć jednego warunku będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty.
  6. Rezygnuje się z wnoszenia wadium zgodnie z art. 45 ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
  8. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 10.10. 2008 r. do godz. 9.30.
  9. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
  10. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 18.09.2008r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Projekt budowlany (8 MB)

Specyfikacja techniczna - roboty rozbiórkowe (400 kb)

Specyfikacja techniczna - częśc ogólna (6 MB)

Przedmiar robót

Rysunki (39 MB)

Ogłoszenie o wyborze oferty

Ogłoszenie o zawarciu umowy

Ogłoszenie o zawarciu umowy na roboty dodatkowe

Załączniki

Powiadom znajomego