Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ MODERNIZACJI MONITORINGU MIEJSC ZAGROŻONYCH PRZESTĘPCZOŚCIĄ W POLICACH |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Zamawiający | Gmina Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej 60.000 euro |
Termin składania ofert |
OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ MODERNIZACJI MONITORINGU MIEJSC ZAGROŻONYCH PRZESTĘPCZOŚCIĄ W POLICACH
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatnie) można odebrać osobiście w Wydziale Techniczno-Inwestycyjnym Urzędu Gminy w Policach, ul. Bankowa 18, IV piętro, pok. 414 w godzinach 9:00 – 14:00 .
SIWZ dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Gminy w Policach www.police.pl . - Przedmiot zamówienia:
- wymiana istniejących urządzeń stanowiska operatorów znajdującego się w KP Policji,
- wymiana istniejących kamer wraz z urządzeniami sterującymi (szt. 5 )
- wykonanie nowych stanowisk kamerowych na terenie Polic (szt. 6 ), wykonanie
- zdublowanego stanowiska operatorów (podrzędnego) w siedzibie Straży Miejskiej przy ul.
- Grunwaldzkiej (połączenie z KPP drogą radiową lub/i kablem).
- transmisja po istniejących i projektowanych światłowodach i skrętkach (w kanalizacji TP lub inna propozycja),
- opcja, transmisja drogą radiową (lub system mieszany).
- Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest przedstawiciel Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Edmund Janik - tel / fax: 091 43 11 864.
- Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Wydziale Techniczno- Inwestycyjnym Urzędu Gminy w Policach, ul. Bankowa 18, pok. nr 411 (IV p.) w terminie do 04.07.2007 r. do godz. 10:00 .
- Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
- Termin wymagany przez Zamawiającego: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
- Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 04.07.2007 r. o godz. 11oo w pok. nr 32 (I p.) w siedzibie Urzędu Gminy w Policach, ul. Stefana Batorego 3, w obecności wykonawców.
- W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający następujące warunki:
- wykonawca spełnia wymogi zawarte w SIWZ,
- profil działalności wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia,
- wykonawca wykona siłami własnymi zakres robót o wartości co najmniej 50 % ceny oferty
- wykonawca wykaże wykonanie należycie co najmniej trzech prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w okresie 5 lat od wszczęcia postępowania lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy),
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.
- Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena oferty – 100 % - Termin związania z ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
- Nie pobiera się wadium.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami