Podinspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | Podinspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miejski w Policach |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police |
Status | w trakcie rozstrzygania |
BURMISTRZ POLIC
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Miejskim w Policach
Podinspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
nazwa stanowiska pracy, Wydział
1. Opis stanowiska pracy.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań z zakresu:
- Przygotowywanie decyzji na zajęcia pasa drogowego dróg publicznych (czasowe zajęcie pasa drogowego na czas wykonania robót; umieszczania w pasie drogowym obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego oraz reklam; umieszczenie w pasie drogowym obiektu handlowego; umieszczanie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego; zajęcia pasa drogowego na prawach wyłączności w celach innych niż wymienione);
- Przekazywanie i odbiory placu budowy pod zajęcie pasa drogowego dróg gminnych.
- Kontrola pasa drogowego dróg publicznych pod kątem legalności zajęć oraz zgodności zajęć z obowiązującymi zezwoleniami.
- Przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych nawierzchni po przeprowadzonych robotach.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia, w tym nie przywrócenia terenu do stanu pierwotnego.
- Prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem tras przejazdów oraz wydawaniem zezwoleń na przejazdy pojazdów nienormatywnych na terenie Gminy Police.
- Przygotowywanie umów dzierżawy na czasowe lub trwałe zajęcie gruntów stanowiących działki drogowe własności Gminy Police.
- Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje, że nie są używane.
- Obsługa systemu informacji przestrzennej oraz oprogramowania dot. zarządzania pasem drogowym w zakresie powierzonych obowiązków.
- Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych.
- Przygotowywanie projektów uchwał z zakresu swoich obowiązków.
2.Warunki pracy na stanowisku
Częste kontakty z interesantami, praca na pełen etat w wymiarze 8 godzin dziennie- średnio 40 godzin tygodniowo, praca przy monitorze ekranowym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w kwietniu 2016r. nie przekroczył 6%.
3. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) min. 3 letni staż pracy,
3) znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym,
4) znajomość ustawy o drogach publicznych,
5) pełna zdolności do czynności prawnych,
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) biegła obsługa komputera z oprogramowaniem MS Office,
8) obsługa urządzeń biurowych,
4. Wymagania pożądane
1) samodzielne podejście do rozwiązywania problemów, inicjatywa,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) zdolność i chęć szybszego rozwiązywania nowych zagadnień,
4) umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z interesantem,
5) wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
4) wypełniony kwestionariusz osobowy**,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność / dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienie , o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz.U. z 2014r., poz.1202/,
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 07.06.2016r.
pod adresem :
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora - w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ”.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.
** druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze