Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach

ul. Grzybowa 50, 72-010 Police,

tel. (91)42-41-310, (91)42-41-313,

fax. (91)317-00-15

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn." Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Traugutta i Niedziałkowskiego w Policach”

 

Nr postępowania przetargowego: ZWiK /03/ 2016

 

  • Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest                   w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 984, 1047 i 1473 z 2014r. poz. 423, 768, 811, 915,114 i 1232 oraz 2015r. poz. 349.

  • Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • Ogłoszenia o zamówieniu i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostaną zamieszczone na stronach internetowych Zamawiającego: www.zwik.police.pl oraz www.bip.police.pl. Ogłoszenia o zamówieniu zamieszczone w siedzibie Zamawiającego i Urzędzie Miejskim w Policach,                      ul. Stefana Batorego 3.

  • Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

  • Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa

  • Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

  • Przedmiot zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Traugutta i Niedziałkowskiego                       w Policach"

  • Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi :

    W zakresie wykonania dokumentacji projektowej:

    a)    wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego wykonawczego na potrzeby uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę i uzgodnienie go z Zamawiającym,

    b)    wykonanie badań i ekspertyz na potrzeby dokumentacji budowlanej i wykonawczej,

    c)    uzyskanie opinii o warunkach gruntowo – wodnych w terenie objętym inwestycją,

    d)    złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę                                       we właściwej jednostce administracji lokalnej i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,

    e)    opracowanie dokumentacji wykonawczej i uzgodnienie jej                      z Zamawiającym,

    f)     opracowanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia                    na budowie,

    g)    wykonanie aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych,

    h)    uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia                na budowę oraz przyszłej budowy infrastruktury.

    W zakresie wykonania robót budowlanych:

  • budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości około 238 m,

  • zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa przechodniów i pracowników,

  • zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami,

  • usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac,

    Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie dokumentacji odbiorowej określonej w projekcie umowy.

     

  • Wspólny Słownik Zamówienia  (CPV):

    Grupa robót:

    45100000-8         Przygotowanie terenu pod budowę

    45200000-9         Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

    71300000-1         Usługi inżynieryjne

    Klasa robót:

    45110000-1         Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

    45230000-8         Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

    71320000-7         Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

    Kategoria robót:

    45111200-0         Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

    45231300-8         Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów                      i rurociągów do odprowadzania ścieków

    71322200-3         Usługi projektowania rurociągów

     

  • Opis sposobu przygotowania oferty w punkcie 12 SIWZ.

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni             na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający następujące warunki:

  • posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

     

    Ponadto:

  • spełniają wymogi zawarte w SIWZ,

  • profil działalności wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, 

  •  wykonawca wykaże wykonanie należycie w okresie ostatnich: - 5 lat od wszczęcia postępowania  lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy co najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, - 3 lat od wszczęcia postępowania  lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy co najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług projektowych stanowiącym przedmiot zamówienia,

     

  • Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy                   w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • Oświadczenie wykonawcy (wg zał. nr 3 do SIWZ)

  • Wykaz robót podobnych ( wg zał. nr 4.1 do SIWZ)

  • Wykaz usług podobnych ( wg zał. nr 4.2 do SIWZ)

  • Wykaz osób ( wg zał. nr 4.3 do SIWZ)

     

  • Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków.

    W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków,                       o których mowa w pkt 7 SIWZ Zamawiający, na podstawie art. 26 PZP, żąda następujących dokumentów:

  • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału                           w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ,

  • aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  • aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąca przed upływem terminu składania ofert.

  • dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ,

  • wykazu wykonanych: - w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych lub z okresu krótszego jeśli okres działalności jest krótszy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - w ciągu ostatnich trzech lat usług projektowych lub z okresu krótszego jeśli okres działalności jest krótszy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia,              z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,

  • polisy lub innego ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

     

    Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg. formuły: spełnia – nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.

     

  • Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset 00/100 złotych) do dnia 11.08.2016 r. do godz. 12:00. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium opisano w punkcie 21 SIWZ.

     

  • Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy    w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie.

  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa - 95%, gwarancja - 5%

    Sposób oceny:          

Cena - 95%

Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:

 

cena najniższa

------------------------------------------------ x 100 pkt x znaczenie kryterium 95 %

cena oferty ocenianej

 

Okres gwarancji - 5 %

Sposób przyznania punktów w kryterium „Okres gwarancji”:

Za przedłużenie okresu gwarancji Wykonawcy zostaną przyznane punkty                      w następujący sposób:

a) okres gwarancji na przedmiot umowy w minimalnym wymiarze

wymaganym w SIWZ, tj. w wymiarze 36 miesięcy – 0 pkt

b) Maksymalny okres gwarancji tj. w wymiarze 48 miesięcy – 5 pkt 

Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót, do oceny ofert w kryterium „okres gwarancji” zostanie przyjęty okres 48 miesięcy czyli maksymalny zgodny z żądaniem i możliwościami Zamawiającego.

 

Jeżeli w postępowaniu Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, ponieważ zostały złożone dwie oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji, Zamawiający wzywa wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być mniej korzystne od pierwotnie złożonych ofert.

  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

  • Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

  • Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  • Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

  • Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa              w art. 67 lub art. 134.

  • Zamawiający zamierza zawrzeć Umowę wg wzoru załączonego do SIWZ           po wyborze Wykonawcy dokonanym w postępowaniu przeprowadzonym        w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • Miejscem składania ofert jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach       ul. Grzybowa 50, 72-010 Police (I piętro pokój nr 206). Oferty należy składać osobiście we wskazanym wyżej miejscu lub przesłać pocztą na adres Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72 - 010 Police do dnia 11.08.2016 r. do godz. 12.00.

  • Otwarcie ofert odbędzie się dnia 11.08.2016 r. o godz. 12.15 w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Policach 72-010 Police, ul. Grzybowa 50 (pokój nr 307).

  • Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.

  • Termin wykonania zamówienia – do 30.11.2016 r.

  • Uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest przedstawiciel Zamawiającego Pan Janusz Zdziebło, tel. 91 424 13 13, fax.: 91/ 317 00 15.

     

     

    Police, dnia 26.07.2016r.                                                 

     



Załączniki:

ogłoszenie
Umowa załącznik nr 1
Załączniki do SIWZ 2-6
PROGRAM FUNKCJONALNO UŻYTKOWY ZAŁ.ĄCZNIK NR 7
SIWZ
ZAŁĄCZNIK NR 2 DO PFU
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO PFU
ZAŁĄCZNIK NR 3 DO PFU
ZAŁĄCZNIK NR 4 DO PFU
ZAŁĄCZNIK NR 5 DO PFU