W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Łączne zobowiązanie pieniężne

ŁĄCZNE ZOBOWIĄZANIE PIENIĘŻNE




Podstawa prawna

Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym,
Ustawa z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych,
Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym.


Wymagane dokumenty

  • akt notarialny, umowa dzierżawy, inny dokument stwierdzający stan prawny 
  • wypełniony formularz – druki dostępne na stronie Ministerstwa Finansów w poniższym linku:
     
    Druki obowiązujące w łącznym zobowiązaniu pieniężnym:
    IN-1, ZIN-1, ZIN-2, ZIN-3, IL-1, ZIL-1, ZIL-2, ZIL-3, IR-1, ZIR-1, ZIR-2, ZIR-3
     
    https://www.podatki.gov.pl/podatki-i-oplaty-lokalne/formularze/

Termin składania informacji:

14 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie obowiązku podatkowego, z tym, że:
1. Jeśli dokonano zakupu nieruchomości do dnia 31.05.2019 r. należy złożyć druk obowiązujący do dnia 30.06.2019 r.
2. Jeśli dokonano zakupu nieruchomości od dnia 01.06.2019 r. należy złożyć druk obowiązujący od dnia 01.07.2019 r.
Obowiązek podatkowy powstaje z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym podatnik objął grunt: na własność, w samoistne lub zależne posiadanie, lub w wieczyste użytkowanie.

Miejsce składania informacji
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
kancelaria pokój 3c

Termin załatwienia sprawy

  • niezwłocznie,
  • nie później niż w ciągu miesiąca,
  • nie później niż w ciągu 2 miesięcy w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej.

Opłaty

nie pobiera się

Termin płatności podatku:

  • I rata - do dnia 15 marca,
  • II rata - do dnia 15 maja,
  • III rata - do dnia 15 września,
  • IV rata - do dnia 15 listopada roku podatkowego,
  • lub w ciągu 14 dni od otrzymania decyzji.
  • w przypadku gdy kwota podatku  nie przekracza 100 zł podatek jest płatny jednorazowo,
  • nie wystawia się decyzji na dany rok podatkowy, gdy kwota podatku nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 6 ust. 8a ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, art. 6 ust. 6a ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym, w art. 6 ust. 3a ustawy z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym.

Zwolnienia podatkowe

  • katalog zwolnień zawarty jest w art.7 ustawy o podatku leśnym,
  • zwolnienia ustawowe wynikające z art. 12 ustawy o podatku rolnym
  • zwolnienia zawarte w art. 7 ustawy o podatkach i opłatach lokalnych.

Odwołanie
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Polic, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Załączniki

Powiadom znajomego