W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Warunki ubiegania się o przydział mieszkania komunalnego na terenie gminy Police

WARUNKI UBIEGANIA SIĘ O PRZYDZIAŁ MIESZKANIA KOMUNALNEGO NA TERENIE GMINY POLICE

 

 

Zasady ubiegania się o mieszkanie określa uchwała Rady Miejskiej w Policach nr XXIX/303/2021 z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali oraz pomieszczeń tymczasowych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Police.

Zgodnie z § 4 ust. 1 tej uchwały gmina zawiera umowę najmu lokalu mieszkalnego na czas nieoznaczony z osobą pełnoletnią, która nie ma zaspokojonych potrzeb mieszkaniowych, jest członkiem wspólnoty samorządowej, której miesięczny dochód w rozumieniu ustawy o dodatkach mieszkaniowych /Dz. U. z 2019 r. poz. 2133/ na jednego członka rodziny nie przekracza 150% najniższej emerytury w gospodarstwach wieloosobowych, tj. 1 875 zł oraz 200% najniższej emerytury w gospodarstwach jednoosobowych, tj. 2 500 zł.

We wniosku należy potwierdzić stały związek z terenem gminy Police miejscem zamieszkania /meldunki/, wypełnić deklarację o wysokości dochodów członków gospodarstwa domowego oraz oświadczenie o stanie majątkowym członków gospodarstwa domowego, a także złożyć oświadczenie o nie posiadaniu tytułu prawnego do mieszkania/nieruchomości.

Wypełniony wniosek należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Policach ul. Stefana Batorego 3, pok. nr 3c (parter).

Wniosek kompletny, spełniający kryteria zostanie zarejestrowany.

O każdej zmianie miejsca zamieszkania, sytuacji materialnej lub rodzinnej należy informować Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Policach, tel. (091) 43-11-877 celem aktualizacji wniosku.

Opracowaniem projektu planu przydziału lokali mieszkalnych zajmuje się Społeczna Komisja Mieszkaniowa powołana Zarządzeniem Burmistrza Polic.

W skład Społecznej Komisji Mieszkaniowej wchodzą przedstawiciele Rad Osiedlowych, Rady Miejskiej w Policach oraz pracownicy Ośrodka Pomocy Społecznej.

Członkowie Społecznej Komisji Mieszkaniowej oceniają sytuację rodzinną 
i bytową osoby ubiegającej się o najem lokalu mieszkalnego na podstawie wizji lokalnej jej miejsca zamieszkiwania lub przedłożonych przez nią dokumentów i sporządzają na tę okoliczność protokół. Po zakończeniu spotkań z wnioskodawcami członkowie Społecznej Komisji Mieszkaniowej analizują i oceniają wnioski osób ubiegających się o przydział mieszkań.

Przy opracowywaniu projektu planu przydziału lokali mieszkalnych Społeczna Komisja Mieszkaniowa bierze pod uwagę czas oczekiwania na mieszkanie, stan zdrowotny rodziny, stan rodziny, inne szczególne sytuacje.

Realizacja planu przydziału lokali mieszkalnych następuje poprzez przekazywanie w najem wolnych, przygotowanych do zasiedlenia lokali mieszkalnych. Okres oczekiwania na mieszkanie w naszej gminie jest wieloletni.

Po zakończeniu realizacji planu przydziału lokali mieszkalnych Społeczna Komisja Mieszkaniowa przystępuje do prac nad sporządzeniem kolejnego projektu planu przydziału lokali mieszkalnych, o czym wcześniej informowani są na piśmie wszyscy wnioskodawcy. 

Załączniki

Powiadom znajomego