Warunki dokonywania zamian międzylokatorskich
Wymagane dokumenty:
wypełnione wnioski o zamianę (potwierdzenie uprawnień do lokalu przez administratora, w przypadku własności dołączony akt notarialny). pobierz wniosek
Opłaty:
nie pobiera się
Miejsce złożenia dokumentów:
kancelaria Urzędu Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, pok. 3c (parter)
Kontakt: Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Policach ul. Bankowa 18, pok. 202 (II piętro), tel. (91) 43-11-877.
Termin realizacji sprawy i sposób załatwienia:
do 30 dni
Uwagi:
- lokale wchodzące w skład mieszkaniowego zasobu gminy mogą być przedmiotem wzajemnej zamiany pomiędzy osobami zainteresowanymi, bez względu na to, czyją własność stanowią, pod warunkiem uzyskania zgody właściciela
- zamiana odbywa się na wniosek osób zainteresowanych
- gmina może odmówić dokonania zamiany w szczególnie uzasadnionych przypadkach
nie przysługuje
Podstawa prawna:
Uchwała Rady Miejskiej w Policach nr XLVI/350/2014 z dnia 30 września 2014 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Police (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z 2014 r. poz. 4197, poz. 4198).