W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Warunki dokonywania zamian międzylokatorskich

WARUNKI DOKONYWANIA ZAMIAN MIĘDZYLOKATORSKICH

Wymagane dokumenty:
wypełnione wnioski o zamianę (potwierdzenie uprawnień do lokalu przez administratora, w przypadku własności dołączony akt notarialny). pobierz wniosek

Opłaty:
nie pobiera się

Miejsce złożenia dokumentów:
kancelaria Urzędu Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, pok. 3c (parter)
Kontakt:  Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Policach ul. Bankowa 18, pok. 202 (II piętro), tel. (91) 43-11-877.

Termin realizacji sprawy i sposób załatwienia:
do 30 dni

Uwagi:

  • lokale wchodzące w skład mieszkaniowego zasobu gminy mogą być przedmiotem wzajemnej zamiany pomiędzy osobami zainteresowanymi, bez względu na to, czyją własność stanowią, pod warunkiem uzyskania zgody właściciela
  • zamiana odbywa się na wniosek osób zainteresowanych
  • gmina może odmówić dokonania zamiany w szczególnie uzasadnionych przypadkach
Tryb odwoławczy:
nie przysługuje

Podstawa prawna:
Uchwała Rady Miejskiej w Policach nr XLVI/350/2014 z dnia 30 września 2014 r.  w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Police (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z 2014 r. poz. 4197, poz. 4198).

Załączniki

Powiadom znajomego