W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

TI.7013.11.2015

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowę sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Tanowo i Witorza - etap I
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.11.2015
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - w załączeniu pod ogłoszeniem.

BURMISTRZ POLIC
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel: 91 43 118 30, fax: 91 43 118 32,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 PZP
na
BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TANOWO I WITORZA – ETAP I

1. Prowadzący postępowanie: Urząd Miejski w Policach Wydział Techniczno-Inwestycyjny , (ul. Bankowa 18, 72-010 Police, tel: 91 43 118 61, fax: 91 43 118 71)
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Zamawiającego – www.bip.police.pl .
3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej w systemie ciśnieniowym w miejscowości Tanowo i Witorza– etap I. Zakres prac w ramach I-go etapu obejmuje budowę:

- rurociągu tłocznego PE 160 o długości ok. 3 400 m,

- przydomowych przepompowni ścieków szt. 15,

- rurociągu PE 90 o długości ok. 1000 m,

- odcinków rurociągu PE 63 łączących przydomowe przepompownie ścieków z rurociągiem tłocznym PE 160 o łącznej długości ok. 800 m.

4. Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na podst. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 452324109, 452324116, 452324233.

6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
7. Wymagany termin wykonania zamówienia do 180 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

8. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 40 000 PLN.
9. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, w szczególności dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia; - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o długości rurociągu tłocznego łącznie min. 2 000 m, oraz min. 10 szt. łącznie przepompowni przydomowych,

3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykażą, że osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmujące sieci wodociągowe i kanalizacyjne, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadają wymagane uprawnienia.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.
11. Zamawiający w celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, żąda złożenia dokumentów wg poniższego wykazu:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP.
2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
5) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, co wykonawca, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (oryginał dokumentu).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa odpowiednio dokumenty określone w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 19 lutego 2013 roku (Dz.U.2013.231).
12. O ocenie oferty w 90 % zadecyduje cena oferty i w 10% okres gwarancji i rękojmi.
13. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:

a) zmiany dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji technicznych na wniosek Zamawiającego,

b) w razie konieczności działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, wywołanego przez czynniki zewnętrzne,

c) warunki pogodowe mające wpływ na technologię robót budowlach,

d) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania tzw. siły wyższej (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe

do zapobieżenia).

2) Zmiana terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia. Jeżeli strona trzecia, od której zależy przedłużenie ważności zabezpieczenia nie wyda zgody na takie przedłużenie, Wykonawca zobowiązany będzie skorzystać z innych form zabezpieczenia.

3) Zmiana osoby pełniącej funkcje kierownika budowy lub robót w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:

a) nie wykonywania lub nienależytego wykonywania swoich obowiązków wynikających z umowy,

b) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,

c) jeżeli zmiana jest konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.

4) Zmiany ilościowe zamawianych robót w zakresie poszczególnych rodzajów robót, przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia zastrzeżonej dla Wykonawcy w umowie i cenie ryczałtowej, w wyniku zmiany dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznych, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.

5) Zmiany wysokości kwoty brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dokonanej ustawą z zastrzeżeniem, że zmiana wysokości kwoty brutto wynagrodzenia musi obejmować tylko część należną za roboty wykonane po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT.

6) Zmiana innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ lub zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego.

14. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój nr 30,sekretariat, do dn. 20.03.2015 roku do godz. 10:30.
15. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
16. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
17. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.03.2015 roku.

Treść ogłoszenia (342kB)
SIWZ (1664kB)
Zał.do SIWZ (179kB)
Specyfikacje techniczna wykonania i wykonania i odbioru (1726kB)
Rys.1-studnia na RT-1 (132kB)
Rys.2-studnia zestawienie (276kB)
Przedmiar dod.studnia zasuw na RT-1 (57kB)
Przedmiar - przepomp.inst.elekt. (2361kB)
Przedmiar rurociągi tłoczne przepompownie (306kB)
Projekt bud.tom I (8637kB)
Projekt bud.tom II cz.1 (6025kB)
Projekt bud.tom II cz.2 (5765kB)
Projekt bud.tom II cz.3 (5109kB)
Projekt bud.tom III cz1 (6242kB)
Projekt bud.tom III cz2 (3846kB)
Projekt bud.tom V cz1 (6059kB)
Projekt bud.tom V cz.2 (762kB)
uzgodnienie przejścia pod torami (679kB)
uzgodnienie przejścia pod torami cz2 (901kB)
Opinia ZUDP cz1 (7265kB)
Opinia ZUDP cz2 (9293kB)
Projekt bud.tom VII cz.2 (723kB)
Projekt wyk.przepomp. (6473kB)
Przedmiar (45kB)
Projekt wykon.sieć kanaliz.ciśnieniowej (475kB)
Przedmiar PR-S-3 (113kB)
Zgoda na lolkalizację kan.w dr.woj.rar (213kB)
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach (981kB)
Warunki podłączenia do sieci (375kB)
Str.1 (80kB)
Str.2 (137kB)
Rozwiązanie kolizji z gazociągiem (162kB)
Opinia ZUDP (459kB)
Opis Wojewoda cz.1 (3253kB)
Opis Wojewoda cz.2 (1459kB)
Opis Wojewoda cz.3 (9289kB)
Opis Wojewoda cz.4 (2386kB)
Wyjaśnienia zamawiającego z dn.13.03.2015 r. (56kB)
Wyjaśnienia zamawiającego z dn.18.03.2015 r. (47kB)

Załączniki

Powiadom znajomego