Podinspektor Wydział Finansowo-Budżetowy (sprawozdawczość budżetowa i finansowa)
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Justyna Rutkowska |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Pani Justyna Rutkowska zam. Police, złożyła aplikacje spełniające wymogi formalne. Przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że kandydatka posiada niezbędne kwalifikacje, doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości i sprawozdawczości oraz odpowiednie cechy osobowości przydatne na stanowisku podinspektora. |
Stanowisko | Podinspektor Wydział Finansowo-Budżetowy (sprawozdawczość budżetowa i finansowa) |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police |
Status | rozstrzygnięte |
BURMISTRZ POLIC
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Miejskim w Policach*
PODINSPEKTOR
Wydział Finansowo-Budżetowy (sprawozdawczość budżetowa i finansowa)
nazwa stanowiska pracy, Wydział
1. Opis stanowiska pracy.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań z zakresu:
- gromadzenie i przygotowywanie materiałów do projektu budżetu gminy,
- gromadzenie i przygotowywanie materiałów do opracowania sprawozdania z wykonania budżetu gminy i sprawozdania finansowego,
- sporządzanie łącznego sprawozdania finansowego gminy, w tym bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki oraz dokonywanie wzajemnych wyłączeń,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych w odpowiednich terminach: Rb- 27S, Rb-28S, Rb – 30S, Rb-N, Rb-Z, RB- ZN, Rb-UZ, Rb-UN, Rb-WS,
- przyjmowanie od zakładów budżetowych sprawozdań finansowych i ich kontrola oraz sporządzanie zbiorczych zestawień do sprawozdań finansowych,
- prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem i rozliczaniem dotacji,
- prowadzenie spraw w zakresie składania planów finansowych i ich zmiany jednostek organizacyjnych gminy,
- sporządzanie zaangażowania wydatków w zakresie dotacji zakładów budżetowych,
- prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem zasileń i dochodów dla jednostek budżetowych w tym rozliczanie zrealizowanych dochodów,
- przygotowywanie poleceń księgowania w zakresie zrealizowanych dochodów i wydatków jednostek budżetowych,
- przygotowywanie i prowadzenie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetu gminy.
2.Warunki pracy na stanowisku
Częste kontakty z interesantami, praca na pełen etat w wymiarze 8 godzin dziennie średnio 40 godzin tygodniowo, praca przy monitorze ekranowym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w lutym 2017r. nie przekroczył 6%.
3. Wymagania niezbędne:
1) ukończone: jednolite studia magisterskie z zakresu rachunkowości lub prawa administracyjnego lub ekonomii; wyższe studia zawodowe, lub uzupełniające studia magisterskie z zakresu rachunkowości lub prawa administracyjnego lub ekonomii,
2) 5 letni staż pracy zawodowej,
3) bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi komputera, w tym obsługa w zakresie pakietu office, z naciskiem na arkusz kalkulacyjny exel,
4) umiejętność korzystania z przepisów prawa,
5) pełna zdolność do czynności prawnych,
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. Wymagania pożądane:
1) doświadczenia zawodowe w zakresie rachunkowości, rachunkowości budżetowej, w tym sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych,
2) kursy lub szkolenia z zakresu księgowości budżetowej, sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
3) umiejętności: komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia dobra pamięć, odporność na stres, sumienność, operatywność, praca w zespole, samodzielność w działaniu, dobra organizacja własnej pracy, rzetelność, punktualność
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
4) wypełniony kwestionariusz osobowy**,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność / dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia ,o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych z 2014r., poz.1202/ ,
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2015r. poz. 2135 z późn. zm.)
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 24 marca 2017 roku.
pod adresem : Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor (sprawozdawczość budżetowa i finansowa) - w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Finansowo-Budżetowym.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.
** druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze