W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Podinspektor Wydział Finansowo-Budżetowy (sprawozdawczość budżetowa i finansowa)

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Justyna Rutkowska
Uzasadnienie wyboru Pani Justyna Rutkowska zam. Police, złożyła aplikacje spełniające wymogi formalne. Przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że kandydatka posiada niezbędne kwalifikacje, doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości i sprawozdawczości oraz odpowiednie cechy osobowości przydatne na stanowisku podinspektora.
Szczegóły
Stanowisko Podinspektor Wydział Finansowo-Budżetowy (sprawozdawczość budżetowa i finansowa)
Miejsce pracy Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
Status rozstrzygnięte

BURMISTRZ POLIC  

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

w Urzędzie Miejskim w Policach*

PODINSPEKTOR

 Wydział Finansowo-Budżetowy (sprawozdawczość budżetowa i finansowa)

nazwa stanowiska pracy, Wydział


1. Opis stanowiska pracy.

Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań z zakresu:

  1. gromadzenie i przygotowywanie materiałów do projektu budżetu gminy,
  2. gromadzenie i przygotowywanie materiałów do opracowania sprawozdania z wykonania budżetu gminy i sprawozdania finansowego,
  3. sporządzanie łącznego sprawozdania finansowego gminy, w tym bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki oraz dokonywanie wzajemnych wyłączeń,
  4. sporządzanie sprawozdań budżetowych w odpowiednich terminach: Rb- 27S, Rb-28S, Rb – 30S, Rb-N, Rb-Z, RB- ZN, Rb-UZ, Rb-UN, Rb-WS,
  5. przyjmowanie od zakładów budżetowych sprawozdań finansowych i ich kontrola oraz sporządzanie zbiorczych zestawień do sprawozdań finansowych,
  6. prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem i rozliczaniem dotacji,
  7. prowadzenie spraw w zakresie składania planów finansowych i ich zmiany jednostek organizacyjnych gminy,
  8. sporządzanie zaangażowania wydatków w zakresie dotacji zakładów budżetowych,
  9. prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem zasileń i dochodów dla jednostek budżetowych w tym rozliczanie zrealizowanych dochodów,
  10. przygotowywanie poleceń księgowania w zakresie zrealizowanych dochodów i wydatków jednostek budżetowych,
  11. przygotowywanie i prowadzenie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetu gminy.

2.Warunki pracy na stanowisku

Częste kontakty z interesantami,  praca na pełen etat w wymiarze 8 godzin dziennie średnio 40 godzin tygodniowo, praca przy monitorze ekranowym.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim  w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w  lutym  2017r. nie przekroczył 6%.


3. Wymagania niezbędne:

1) ukończone: jednolite studia magisterskie z zakresu rachunkowości lub prawa administracyjnego lub ekonomii; wyższe studia zawodowe, lub uzupełniające studia magisterskie z zakresu rachunkowości lub prawa administracyjnego lub ekonomii,

2) 5 letni staż pracy zawodowej,

3) bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi komputera, w tym obsługa w zakresie pakietu office, z  naciskiem na arkusz kalkulacyjny exel,

4) umiejętność korzystania z przepisów prawa,

5) pełna zdolność do czynności prawnych,

6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4. Wymagania pożądane:

1) doświadczenia zawodowe w zakresie rachunkowości, rachunkowości budżetowej, w tym sporządzania sprawozdań budżetowych  i finansowych,

2) kursy lub szkolenia z zakresu księgowości budżetowej, sprawozdawczości budżetowej i finansowej,

3)  umiejętności: komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia dobra pamięć, odporność na stres, sumienność, operatywność, praca w zespole, samodzielność w działaniu, dobra organizacja własnej pracy, rzetelność, punktualność

5.  Wymagane dokumenty:

     1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),

     2) list motywacyjny,

     3) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,

     4) wypełniony kwestionariusz osobowy**,

     5) kserokopie świadectw pracy,

     6) referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),

   7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność / dotyczy kandydatów, którzy    zamierzają skorzystać z uprawnienia ,o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  z 2014r., poz.1202/ ,

   8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za   przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

   9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2015r.  poz. 2135 z późn. zm.)


Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 24 marca  2017 roku.

pod adresem : Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3,    72-010 Police

w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor (sprawozdawczość budżetowa i finansowa) - w Urzędzie Miejskim w Policach  w Wydziale Finansowo-Budżetowym.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu  po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.


** druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze

Załączniki

Powiadom znajomego