W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

TI.272.7.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Modernizacja nawierzchni boiska i bieżni w Szkole Podstawowej nr 8 przy ul. Tanowskiej 14 w Policach.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy TI.272.7.2022
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Podstawowy z możliwością negocjacji
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podstawie art.3 ust. 1 ustawy Pzp
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Platforma e-Zamówienia

Powiadom znajomego