W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

FP.3036.9.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego w ramach projektów „Granty PPGR” i „Cyfrowa Gmina”
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy FP.3036.9.2022
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Tryb podstawowy bez negocjacji
Rodzaj zamówienia Dostawy
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert

Treść

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane