W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

SP.K.271.1.2019

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na wykonanie remontu pawilonu głównego w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi przy ul. Siedleckiej 4 w Policach
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy SP.K.271.1.2019
Zamawiający Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Policach
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Termin składania ofert
Sposób składania ofert sekretariat Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Policach, ul. Siedlecka 4, 72-010 Police
rozstrzygnięcie
Informacja o unieważnieniu została zamieszczona w załączeniu poniżej

Załączniki

Informacja.pdf pdf, 1019 kB
Wykaz osób.pdf pdf, 1011 kB
Wzór umowy.pdf pdf, 1.15 MB
SIWZ.pdf pdf, 711 kB
9_PAW_ST.pdf pdf, 912 kB

Powiadom znajomego