W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Podinspektor (informatyk) w Wydziale Organizacyjno-Prawnym

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko Podinspektor (informatyk) w Wydziale Organizacyjno-Prawnym
Miejsce pracy Urząd Miejski w Policach
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
Status w trakcie rozstrzygania

BURMISTRZ POLIC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Miejskim w Policach
Podinspektor (informatyk) w Wydziale Organizacyjno-Prawnym

1.Warunki pracy na stanowisku

Praca na pełny etat w wymiarze 8 godzin dziennie – średnio 40 godzin tygodniowo.

Częste kontakty z interesantami, praca przy komputerze.

Oferujemy: stabilne zatrudnienie, wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego,13 pensja, dodatek stażowy, udział we wdrażaniu dużego projektu informatycznego urzędu, przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym. 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w styczniu 2022r. nie przekroczył 6%.

 2. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku informatycznym
  • w przypadku wykształcenia średniego minimum 3 letni staż pracy,
  • znajomość budowy, obsługi, konserwacji  komputerów klas PC, umiejętność samodzielnej diagnozy i naprawy uszkodzeń sprzętu komputerowego
  • znajomość konfiguracji komputerów klasy PC i urządzeń peryferyjnych,
  • wiedza z zakresu administrowania systemami Windows Home, Pro(mile widziana wiedza w zakresie administracji systemami klasy Windows Server),
  • znajomość posługiwania się aplikacjami biurowymi pakietu MS Office,
  • podstawowa umiejętność obsługi urządzeń sieciowych,
  • podstawowa znajomość języka HTML,
  • znajomość obsługi programów graficznych oraz multimedialnych (w zakresie tworzenia transmisji na żywo),
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii,

3. Wymagania pożądane

  • staż pracy na stanowisku informatyka,
  • doświadczenie w pracy samorządowej,
  • podstawowa wiedza w zakresie bezpieczeństwa systemów komputerowych,
  • umiejętność pracy w zespole,.
  • chęć do nauki i rozwoju,
  • znajomość języka angielskiego umożlwiającego korzystanie z dokumentacji technicznej dotyczącej obsługi komputera.

4. Wymagane dokumenty:

  • życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
  • list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
  • wypełniony kwestionariusz osobowy**,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego ( formularz w załączniku).
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność /dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych/Dz.U. z 2018r., poz.1260 z późn.zm. /.

Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 25.02.2022r. do godziny 15:00 /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ na adres :

Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor - w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Organizacyjno-Prawnym”.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.

** druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze

 5. Informacje dotyczące pozyskiwania danych osobowych kandydatów:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Burmistrz Polic
    72-010 Police,
    Stefana Batorego 3
  2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Krzysztof Małodobry, mail: iod@police.pl, 91 4311825.
  3. dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie art.6 ust.1 lit.a )  i c)  RODO ,art. 22¹  1, 4 i 5 ustawy  z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy ( Dz.U. z 2019r. poz.1040 ) oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (  Dz.U. z 2018 r., poz.1260 ).
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.
  7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  9. Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora. 
  10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.

Załączniki

Powiadom znajomego