Porządek obrad XLII nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 21 kwietnia 2022 roku
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32
e-mail: sekretariat@ug.police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka
NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043
Wykaz telefonów i adresów e-mailowych
Porządek obrad XLI sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 26 kwietnia 2022 roku 1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum. 2. Przedstawienie porządku obrad. 3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XL sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 29 marca 2022 roku. 4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza. 5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Gminnego Programu...
Porządek obrad XL sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 29 marca 2022 roku 1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum. 2. Przedstawienie porządku obrad. 3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XXXIX sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 22 lutego 2022 roku. 4. Podjęcie uchwały w sprawie wsparcia Narodu Ukraińskiego. 5. ...
Porządek obrad XXXIX sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 22 lutego 2022 roku 1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum. 2. Przedstawienie porządku obrad. 3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XXXVIII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 25 stycznia 2022 roku. 4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza. 5. Podjęcie uchwały w sprawie umarzania z urzędu...
Porządek obrad XXXVIII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 25 stycznia 2022 roku 1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum. 2. Przedstawienie porządku obrad. 3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XXXVII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 21 grudnia 2021 roku. 4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza. 5. Podjęcie uchwały...
Porządek obrad XXXIII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 31 sierpnia 2021 roku 1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum. 2. Przedstawienie porządku obrad. 3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XXXII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 czerwca 2021 roku. 4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza. 5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy...