Porządek obrad LI sesji RM w dniu 29.11.2022r.
Porządek obrad
LI sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 29 listopada 2022 roku
1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z L sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 25 października 2022 roku.
4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2022.
6. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku 2022.
7. Podjęcie uchwały w sprawie programu współpracy Gminy Police z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego w 2023 roku.
8. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
10. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia opłaty od posiadania psów.
11. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy, za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
13. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Police na lata 2014 – 2023 – AKTUALIZACJA II”.
14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na podwyższenie kapitału zakładowego spółki Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. z siedzibą w Policach.
15. Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawki za 1 kilometr przebiegu pojazdu stosowanej przy zwrocie rodzicom kosztów przewozu dzieci, młodzieży i uczniów oraz rodziców.
16. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. „Miasto Police i Okolice” w części dotyczącej poszerzenia zakresu planu.
17. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazw urzędowych ulicom w Pilchowie.
18. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania radnych do pracy w zespole prowadzącym konsultacje dotyczące Polickiego Budżetu Obywatelskiego na 2023 rok.
19. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów do Rady Osiedla Nr 5 Gryfitów w Policach.
20. Interpelacje i zapytania radnych.
21. Wolne wnioski.
22. Zamknięcie obrad.