W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie OŚ-7624/27/07 z 27.08.2007 r.

OŚ-7624/27/07                                                                           Police, 27.08.2007r.
 
 
 
ZAWIADOMIENIE

 
Zgodnie z art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz. 902 z późn. zm.), art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia
6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) Burmistrz Gminy Police, z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 3 w Policach, podaje do publicznej wiadomości, że w publicznie dostępnym wykazie danych o decyzjach wymagających udziału społeczeństwa zamieszczono informację o wydanej decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.: „Zamiana paliwa z oleju opałowego na gaz ziemny w instalacjach PN-1, PN-2 i FDP oraz sieć gazowa zasilająca obiekty NP-1, NP-2 i FDP na terenie Z.Ch. „Police” S.A.”.

Powiadom znajomego