W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XXXV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 września 2013r.


Porządek obrad
XXXV sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 24 września 2013 roku
 
1.       Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
 
2.       Przedstawienie porządku obrad.
 
3.       Rozpatrzenie uwag do protokołu z XXXIV sesji Rady Miejskiej w Policach
          w dniu 27 sierpnia 2013 roku.
 
4.       Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
 
5.       Podjęcie uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police                         na lata 2013-2024.
 
6.       Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2013.
 
7.       Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia pomników przyrody.
 
8.       Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Police do Stowarzyszenia  Związek
          Portów i Przystani Jachtowych Lokalna Organizacja Turystyczna         
          Zachodniopomorskiego Szlaku Żeglarskiego.
 
9.       Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu
          zagospodarowania przestrzennego w części obrębu Siedlice, pn.: „Zmiana Siedlice”.
 
10.     Interpelacje i zapytania radnych.
 
11.     Wolne wnioski.
 
12.     Zamknięcie obrad.


Porządek obrad XXXV - 24.09.2013

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane