W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Streszczenie z kontroli przeprowadzonej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach w 2015 roku

Wersja strony w formacie XML

Nr kontroli: R.1711.01.15.2015

Gospodarka finansowo-księgowa za 2014 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej w Policach

Wyniki kontroli: Ustalenia i zalecenia



Rewidenci Urzędu Miejskiego w Policach w okresie od 02 do 27 listopada 2015 r. przeprowadzili w Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach kontrolę w zakresie przestrzegania procedur wewnętrznych, ewidencjonowania operacji gospodarczych zgodnie z przepisami prawa, w tym szczególnie zaangażowania wydatków budżetowych, celowego i oszczędnego dokonywania wydatków, zaciągania zobowiązań, dokonywania zmian w planach finansowych oraz sporządzenia wybranych sprawozdań budżetowych i finansowych na dzień 31.12.2014 r.

Kontrola przestrzegania realizacji procedur w zakresie oceny celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków została przeprowadzona na podstawie próby w wysokości 61.494,40 zł. Szczegółowo sprawdzono wydatki dotyczące zakupu pozostałych środków trwałych i oprogramowania komputerowego.

Ustalenia pokontrolne zostały zawarte w protokole nr R.1711.01.15.2015 z przeprowadzonej kontroli.

Nie stwierdzono nieprawidłowości oraz uchybień w zakresie zaciągania zobowiązań i dokonywania wydatków objętych kontrolą pod kątem zgodności z obowiązującymi w jednostce procedurami, jak i przepisami prawa. W pozostałym zakresie również nie stwierdzono uchybień i nieprawidłowości.


Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane