W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Streszczenie z kontroli w szkole podstawowej nr 3 w Policach

Nr kontroli: R.1711.02.01.2013
Gospodarka finansowo-księgowa za 2012 r.
Szkoła Podstawowa nr 3 w Policach
Wyniki kontroli: Ustalenia i zalecenia                       
 
Rewidenci Urzędu Miejskiego w Policach w okresie od 14 stycznia do 14 lutego 2013 r. przeprowadził kontrolę w Szkoła Podstawowa nr 3 w Policach w zakresie przestrzegania realizacji procedur wewnętrznych, ewidencjonowania operacji gospodarczych zgodnie z przepisami prawa, celowego i oszczędnego dokonywania wydatków oraz gospodarowania środkami ZFŚS.
Wniosek pokontrolny został zawarty w protokole nr R.1711.02.01.2013 z przeprowadzonej kontroli oraz w wystąpieniu pokontrolnym nr R.1711.06.2013 skierowanym do Burmistrza Polic z dnia 05 marca 2013 r.
Zalecenie pokontrolne przedstawiono w piśmie nr R.1711.07.2013 z dnia 07 marca 2013 r. przekazanym kontrolowanej jednostce.
Szkoła Podstawowa nr 3 w Policach prowadziła działalność w formie jednostki budżetowej. Wydatki w 2012 roku kształtowały się na poziomie 3.284.973,56 zł co stanowiło 99,68% planu.
Kontrola przestrzegania realizacji procedur w zakresie oceny celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków została przeprowadzona na podstawie próby w wysokości 79.327,72 zł.
W trakcie kontroli stwierdzono, że wydatek w kwocie 11.517,72 zł za prace elektryczne wg umowy związane z remontem oświetlenia w szkole, ujęto w paragrafie 4300 – „Zakup usług pozostałych” zamiast 4270 – „Zakup usług remontowych”, czym naruszono zasady zawarte w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 02 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.
Burmistrz Polic zalecił kontrolowanej jednostce przestrzeganie zapisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 02 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, w szczególności poprzez ujmowanie wydatków za prace elektryczne związane np. z remontem oświetlenia w szkole w paragrafie 4270 – „Zakup usług remontowych” zamiast 4300 – „Zakup usług pozostałych”.

Powiadom znajomego