Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Streszczenie z kontroli Ośrodka Sportu i Rekreacji w Policach

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Nr kontroli: R.1711.05.01.2012
Gospodarka finansowo-księgowa za 2011 r.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Policach
Wyniki kontroli: Ustalenia

Rewidenci Urzędu Miejskiego w Policach w okresie od 17 stycznia do 20 lutego 2012 roku, przeprowadzili kontrolę w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Policach w zakresie przestrzegania realizacji procedur wewnętrznych, ewidencjonowania operacji gospodarczych zgodnie z przepisami prawa, celowego i oszczędnego dokonywania wydatków, gospodarowania środkami ZFŚS. Ponadto zgodnie z decyzją Burmistrza Polic, Pana Władysława Diakuna oraz jego zastępcy Pana Pawła Mirowskiego dokonano dodatkowo analizy następujących zagadnień:
      1)      Zgodności przyznawania premii pracownikom z przepisami wewnętrznymi jednostki.
      2)      Prawidłowości zabezpieczania komputerów oraz znajdujących się w nich programów (głównie kadrowo-płacowego) oraz możliwości wglądu w wynagrodzenia pracowników osób nieupoważnionych.
      3)      Organizacji prywatnych imprez pracowników z wykorzystaniem obiektów OSiR Police.
      4)      Dokonywania zakupów w firmie, której właścicielem jest pracownik Ośrodka.
      5)      Pozyskiwania środków z funduszy unijnych.
      6)      Podejmowania decyzji w sprawie przyznawania wynagrodzeń.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Policach został powołany Uchwałą Rady Miejskiej Nr XVI/120/03 w Policach z dnia 19.12.2003 r. i funkcjonuje jako jednostka budżetowa.
Kontrola przestrzegania realizacji procedur w zakresie oceny celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków została przeprowadzona na podstawie próby w wysokości 224.641,15 zł. Szczegółowo sprawdzono wydatki dotyczące zadań inwestycyjnych, przeprowadzonych remontów, odbytych szkoleń oraz delegacji służbowych. Nie stwierdzono nieprawidłowości oraz uchybień w zakresie zaciągania zobowiązań i dokonywania wydatków objętych kontrolą pod kątem zgodności z obowiązującymi w Ośrodku procedurami, jak i przepisami prawa.
W pozostałym zakresie również nie stwierdzono uchybień i nieprawidłowości.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij