W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zarządzenia

XML

Wszystkie zarządzenia publikowane przed rokiem 2015 znajdują się TUTAJ.

zarządzenie nr: 26/2022
zarządzenie nr 26/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotów, które uzyskają dotacje na podstawie przeprowadzonego konkursu oraz wysokości dotacji w 2022 roku
zarządzenie nr: 23/2022
zarządzenie nr 23/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie ustalenia wysokości dotacji dla niepublicznych szkół podstawowych, oddziałów przedszkolnych w niepublicznych szkołach podstawowych, niepublicznych przedszkoli, innych form wychowania przedszkolnego na 2022 r.
zarządzenie nr: 22/2022
zarządzenie nr 22/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania w 2022 roku w zakresie działalności pożytku publicznego i wolontariatu - ochrona zdrowia
zarządzenie nr: 24/2022
zarządzenie nr 24/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmian budżetu oraz planu wykonawczego budżetu Gminy Police na rok 2022
zarządzenie nr: 20/2022
zarządzenie nr 20/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie określenia zasad przekazywania i rozliczania wykorzystania dotacji przedmiotowych przyznanych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach w 2022 roku
zarządzenie nr: 17/2022
zarządzenie nr 17/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przyjęcia do realizacji planu wydatków majątkowych w zakresie rzeczowo-finansowym na rok 2022
zarządzenie nr: 19/2022
zarządzenie nr 19/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji doraźnej (zdawczo-odbiorczej)
zarządzenie nr: 16/2022
zarządzenie nr 16/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmian budżetu oraz planu wykonawczego budżetu Gminy Police na rok 2022
zarządzenie nr: 15/2021
zarządzenie nr 15/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie ustanowienia służebności gruntowych na nieruchomościach określonych numerami działek 2368/6 2368/8 z obrębu 14-Police
zarządzenie nr: 14/2022
zarządzenie nr 14/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie określenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych, klas I publicznych szkół podstawowych a także oddziałów sportowych i oddziałów dwujęzycznych publicznych szkół podstawowych, prowadzonych przez Gminę Police na rok szkolny 2022/2023