W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zarządzenia

XML

Wszystkie zarządzenia publikowane przed rokiem 2015 znajdują się TUTAJ.

zarządzenie nr : 5/2022
zarządzenie nr 5/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przekazania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków innym jednostkom organizacyjnym Gminy Police w 2022 roku.
zarządzenie nr : 2/2022
zarządzenie nr 2/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie ustalenia planu wykonawczego budżetu Gminy Police na rok 2022
zarządzenie nr : 1/2022
zarządzenie nr 1/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przekazania uprawnień kierownikom jednostek organizacyjnych Gminy Police do zaciągania zobowiązań w 2022 roku
zarządzenie nr : 28/2022
zarządzenie nr 28/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie ustalenia cen usług pogrzebowych świadczonych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Plicach na cmentarzach komunalnych w gminie Police
zarządzenie nr : 367/2021
zarządzenie nr 367/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police
zarządzenie nr : 366/2021
zarządzenie nr 366/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmiany planu finansowego dla rachunku dochodów pochodzących ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19
zarządzenie nr : 364/2021
zarządzenie nr 364/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie ustalenia wysokości kosztów wezwania i zasad jego poboru
zarządzenie nr : 361/2021
zarządzenie nr 361/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie określenia zasad i terminów przekazywania pobranych dochodów przez jednostki budżetowe Gminy Police w 2022 r.
zarządzenie nr : 3/2022
zarządzenie nr 3/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przyjęcia do realizacji planu wydatków majątkowych w zakresie rzeczowo finansowym na rok 2022
zarządzenie nr : 363/2021
zarządzenie nr 363/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przyjęcia do realizacji planu wydatków majątkowych w zakresie rzeczowo-finansowym na rok 2021
zarządzenie nr : 362/2021
zarządzenie nr 362/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmian budżetu oraz planu wykonawczego budżetu Gminy Police na rok 2021
zarządzenie nr : 360/2021
zarządzenie nr 360/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie opłaty za korzystanie z szaletów miejskich na terenie gminy Police
zarządzenie nr : 350/2021
zarządzenie nr 350/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania publicznego w 2022 roku w zakresie pomocy społecznej, w tym pomocy rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywania szans tych rodzin i osób
zarządzenie nr : 351/2021
zarządzenie nr 351/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania publicznego w 2022 roku w zakresie pomocy społecznej, w tym pomocy rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywania szans tych rodzin i osób
zarządzenie nr : 352/2021
zarządzenie nr 352/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
temat wyboru podmiotów, które otrzymuje dotację na realizację zadania publicznego w 2022 roku z zakresu działalności pożytku publicznego i wolontariatu - ochrona zdrowia
zarządzenie nr : 353/2021
zarządzenie nr 353/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania publicznego w 2022 roku w zakresie pomocy społecznej, w tym pomocy rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywania szans tych rodzin i osób
zarządzenie nr : 354/2021
zarządzenie nr 354/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania publicznego w 2022 roku z zakresu działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym
zarządzenie nr : 355/2021
zarządzenie nr 355/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania publicznego w 2022 roku w zakresie pomocy społecznej, w tym pomocy rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywania szans tych rodzin i osób
zarządzenie nr : 356/2021
zarządzenie nr 356/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania publicznego w 2022 roku w zakresie pomocy społecznej, w tym pomocy rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywania szans tych rodzin i osób
zarządzenie nr : 357/2021
zarządzenie nr 357/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania publicznego w 2022 roku w zakresie przeciwdziałania patologiom społecznym poprzez prowadzenie ognisk wychowawczych ora a