W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zarządzenia

XML

Wszystkie zarządzenia publikowane przed rokiem 2015 znajdują się TUTAJ.

zarządzenie nr : 6/2023
zarządzenie nr 6/2023
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie ustalenia planu wykonawczego Gminy Police na rok 2023
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 5/2023
zarządzenie nr 5/2023
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przekazania uprawnień kierownikom jednostek organizacyjnych Gminy Police do zaciągania zobowiązań w 2023 roku.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 7/2023
zarządzenie nr 7/2023
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przyjęcia do realizacji planu wydatków majątkowych w zakresie rzeczowo-finansowym na rok 2023.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 3/2023
zarządzenie nr 3/2023
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
zmieniające zarządz. w spr. powołania zespołu prowadzącego konsultacje Polickiego Budżetu Obywatelskiego na 2023 rok.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 2/2023
zarządzenie nr 2/2023
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie powołania Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Urzędzie Miejskim w Policach
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 397/2022
zarządzenie nr 397/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wynajęcia w trybie bezprzetargowym lokalu użytkowego o powierzchni 9,80 m2 położonego przy ulicy Grunwaldzkiej 13 nr 103 w Policach
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 395/2022
zarządzenie nr 395/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 394/2022
zarządzenie nr 394/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmiany planu finansowego dla rachunku dochodów pochodzących ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 393/2022
zarządzenie nr 393/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmiany planu finansowego dla rachunku dochodów pochodzących ze środków Funduszu Pomocy
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 391/2022
zarządzenie nr 391/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie określenia zasad i terminów przekazywania pobranych dochodów przez jednostki budżetowe Gminy Police w 2023 r.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 390/2022
zarządzenie nr 390/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmian budżetu oraz planu wykonawczego budżetu Gminy Police na rok 2022.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 392/2022
zarządzenie nr 392/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie ustalenia wysokości kosztów wezwania i zasad jego poboru
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 387/2022
zarządzenie nr 387/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie ustanowienia pełnomocnictwa dla Pani Katarzyny Korzeniewskiej – Szymańskiej Dyrektora Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 386/2022
zarządzenie nr 386/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmian budżetu oraz planu wykonawczego budżetu Gminy Police na rok 2022.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 384/2022
zarządzenie nr 384/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert na realizację zadania w 2023 roku z zakresu pomocy społecznej, w tym pomocy rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywania szans tych rodzin i osób
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 383/2022
zarządzenie nr 383/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert na realizację zadania w 2023 roku z zakresu pomocy społecznej, w tym pomocy rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywania szans tych rodzin i osób
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 382/2022
zarządzenie nr 382/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert na realizację zadania w 2023 roku z zakresu działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 381/2022
zarządzenie nr 381/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert na realizację zadania w 2023 roku w zakresie ochrony zdrowia
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 380/2022
zarządzenie nr 380/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert na realizację zadania w 2023 roku z zakresu działalności pożytku publicznego i wolontariatu – przeciwdziałanie patologiom społecznym poprzez prowadzenie działalności na rzecz niepijących alkoholików i ich rodzin.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 379/2022
zarządzenie nr 379/2022
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert na realizację zadania w 2023 roku w zakresie przeciwdziałania patologiom społecznym poprzez prowadzenie ognisk wychowawczych oraz placówek wsparcia dziennego
Status obowiązujące