W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zarządzenia

XML

Wszystkie zarządzenia publikowane przed rokiem 2015 znajdują się TUTAJ.

zarządzenie nr : 53/2021
zarządzenie nr 53/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących zmian statutu Osiedla nr 5 Gryfitów w Policach
zarządzenie nr : 52/2021
zarządzenie nr 52/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących zmian statutu Osiedla nr 4 Dąbrówka w Policach
zarządzenie nr : 51/2021
zarządzenie nr 51/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących zmian statutu Osiedla nr 3 Jasienica w Policach
zarządzenie nr : 55/2021
zarządzenie nr 55/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących zmian statutu Osiedla nr 7 Anny Jagiellonki w Policach
zarządzenie nr : 50/2021
zarządzenie nr 50/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących zmian statutu Osiedla nr 2 Stare Miasto w Policach