W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zarządzenia

XML

Wszystkie zarządzenia publikowane przed rokiem 2015 znajdują się TUTAJ.

zarządzenie nr : 75/2021
zarządzenie nr 75/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie ustalenia składu Komisji w celu przeprowadzania naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektor w Wydziale Organizacyjno-Prawnym
zarządzenie nr : 74/2021
zarządzenie nr 74/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie ustalenia składu Komisji w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektor w Wydziale Urbanistyki i Architektury
zarządzenie nr : 73/2021
zarządzenie nr 73/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
uchyla/traci moc 257/2011 z dnia 13 grudnia 2011 r.
zarządzenie nr : 72/2021
zarządzenie nr 72/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zawieszenia stacjonarnej działalności świetlic osiedlowych i wiejskich na terenie gminy Police
zarządzenie nr : 70/2021
zarządzenie nr 70/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
zmieniające zarządz. w spr. ustalenia na 2021 rok planu przychodów i dochodów z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska, planu wydatków finansowanych ze środków uzyskanych z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska oraz przekazania do realizacji zadań z tym związanych