W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zarządzenia

XML

Wszystkie zarządzenia publikowane przed rokiem 2015 znajdują się TUTAJ.

zarządzenie nr : 144/2021
zarządzenie nr 144/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Policach oraz sposobu obsługi interesantów
zarządzenie nr : 142/2021
zarządzenie nr 142/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania w 2021 roku w zakresie działalności pożytku publicznego i wolontariatu - ochrona zdrowia
zarządzenie nr : 141/2021
zarządzenie nr 141/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który uzyskał dotację na realizację zadania publicznego: ratownictwo wodne i wysokości dotacji w 2021 roku.
zarządzenie nr : 138/2021
zarządzenie nr 138/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert na realizację zadania publicznego.
zarządzenie nr : 140/2021
zarządzenie nr 140/2021
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przeznaczenia do najmu w trybie przetargowym części budynku komunalnego