W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zarządzenia

XML
zarządzenie nr : 37/2018
zarządzenie nr 37/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie ustalenia wysokości dotacji dla niepublicznych szkół podstawowych, oddziałów przedszkolnych w niepublicznych szkołach podstawowych, niepublicznych przedszkoli, zespołów i punktów przedszkolnych na 2018 r.
zarządzenie nr : 32/2018
zarządzenie nr 32/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie określenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego w tym terminów składania dokumentów do przedszkoli publicznych, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz klas I szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Police na rok szkolny 2018/2019
zarządzenie nr : 28/2018
zarządzenie nr 28/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmieniające zarządzenie w sprawie upoważnienia Dyrektora i innych pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach do prowadzenia postępowań w sprawach z zakresu wspierania rodziny oraz wydawania w tych sprawach decyzji
zarządzenie nr : 25/2018
zarządzenie nr 25/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmian budżetu i w budżecie oraz planu wykonawczego i w planie wykonawczym budżetu Gminy Police na rok 2018
zarządzenie nr : 26/2018
zarządzenie nr 26/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przyjęcia do realizacji planu wydatków majątkowych w zakresie rzeczowo-finansowym na rok 2018.
zarządzenie nr : 22/2018
zarządzenie nr 22/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przeprowadzenie konsultacji społecznych dotyczących uchwalenia statutu Osiedla nr 4 Dąbrówka w Policach
zarządzenie nr : 21/2018
zarządzenie nr 21/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie określenia formy przekazywania sprawozdań przez jednostki organizacyjne Gminy Police
zarządzenie nr : 17/2018
zarządzenie nr 17/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie ustalenia cen usług pogrzebowych świadczonych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach na cmentarzach komunalnych w gminie Police
zarządzenie nr : 18/2018
zarządzenie nr 18/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie ustalenia stawek oraz przeprowadzenia waloryzacji stawek czynszu dzierżawnego i najmu mienia komunalnego
zarządzenie nr : 16/2018
zarządzenie nr 16/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotów, które uzyskają dotacje na podstawie przeprowadzonego konkursu oraz wysokości dotacji w 2018 roku
zarządzenie nr : 3/2018
zarządzenie nr 3/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przyjęcia do realizacji planu wydatków majątkowych w zakresie rzeczowo-finansowym na rok 2018
zarządzenie nr : 4/2018
zarządzenie nr 4/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie ustalenia na 2018 rok planu przychodów i dochodów z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska, planu wydatków finansowanych ze środków uzyskanych z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska oraz przekazania do realizacji zadań z tym związanych
zarządzenie nr : 2/2018
zarządzenie nr 2/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie ustalenia planu wykonawczego Gminy Police na rok 2018
zarządzenie nr : 8/2018
zarządzenie nr 8/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zasad udzielania i rozliczania zaliczek w Urzędzie Miejskim w Policach oraz Straży Miejskiej w Policach
zarządzenie nr : 7/2018
zarządzenie nr 7/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przekazania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków innym jednostkom organizacyjnym Gminy Police na w 2018 roku
zarządzenie nr : 6/2018
zarządzenie nr 6/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zasad dokonywania zmian i aktualizacji danych w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2018-2025
zarządzenie nr : 5/2018
zarządzenie nr 5/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zasad dokonywania zmian budżetu i w budżecie Gminy Police w roku 2018
zarządzenie nr : 1/2018
zarządzenie nr 1/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przekazania uprawnień kierownikom jednostek organizacyjnych Gminy Police do zaciągania zobowiązań w 2018 roku
zarządzenie nr : 13/2018
zarządzenie nr 13/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania publicznego w 2018 roku z zakresu pomocy społecznej - prowadzenie mieszkań chronionych dla dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną
zarządzenie nr : 12/2018
zarządzenie nr 12/2018
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który otrzymuje dotację na realizację zadania publicznego w 2018 roku w zakresie pomocy społecznej – udzielenie schronienia oraz posiłku dla osób bezdomnych skierowanych w trybie ustawy o pomocy społecznej