W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zarządzenia

XML
zarządzenie nr : 240/2024
zarządzenie nr 240/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
zmieniające zarządz. w spr. ustalenia stawek czynszu dzierżawnego i najmu mienia komunalnego
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 239/2024
zarządzenie nr 239/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie ustanowienia pełnomocnictwa dla Pani Katarzyny Korzeniewskiej – Szymańskiej Dyrektora Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 237/2024
zarządzenie nr 237/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmian budżetu oraz planu wykonawczego budżetu Gminy Police na rok 2024.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 235/2024
zarządzenie nr 235/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Policach
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 232/2024
zarządzenie nr 232/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmian budżetu oraz planu wykonawczego budżetu Gminy Police na rok 2024.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 224/2024
zarządzenie nr 224/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie e zatwierdzenia konkursu i powierzenia stanowiska dyrektora Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Pawła II z Oddziałami Dwujęzycznymi i Sportowymi w Policach
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 223/2024
zarządzenie nr 223/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zatwierdzenia konkursu i powierzenia stanowiska dyrektora Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Skłodowskiej - Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Policach
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 222/2024
zarządzenie nr 222/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zatwierdzenia konkursu i powierzenia stanowiska dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki z Oddziałami Dwujęzycznymi i Sportowymi w Policach
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 225/2024
zarządzenie nr 225/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zatwierdzenia konkursu i powierzenia stanowiska dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jerzego Noskiewicza z Oddziałami Dwujęzycznymi i Przedszkolnymi w Tanowie
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 220/2024
zarządzenie nr 220/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmian budżetu oraz planu wykonawczego budżetu Gminy Police na rok 2024.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 219/2024
zarządzenie nr 219/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie założeń i opracowania materiałów planistycznych do projektu uchwały budżetowej na rok 2025 oraz wieloletniej prognozy finansowej Gminy Police przez jednostki organizacyjne gminy, jednostki pomocnicze i Wydziały Urzędu Miejskiego.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 216/2024
zarządzenie nr 216/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmian budżetu oraz planu wykonawczego budżetu Gminy Police na rok 2024.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 215/2024
zarządzenie nr 215/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przekazania dotacji na realizację zadania publicznego w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej na wniosek organizacji pozarządowej z pominięciem otwartego konkursu ofert oraz wysokości dotacji.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 214/2024
zarządzenie nr 214/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru realizatora Programu Polityki Zdrowotnej „Wsparcie leczenia niepłodności metodą zapłodnienia pozaustrojowego - in vitro dla mieszkańców gminy Police w roku 2024”
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 213/2024
zarządzenie nr 213/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
zmieniające zarządz. w spr. ustalenia na 2024 rok planu przychodów i dochodów z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska, planu wydatków finansowanych ze środków uzyskanych z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska oraz przekazania do realizacji zadań z tym związanych.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 212/2024
zarządzenie nr 212/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie przyjęcia do realizacji planu wydatków majątkowych w zakresie rzeczowo-finansowym na rok 2024.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 211/2024
zarządzenie nr 211/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmian budżetu oraz planu wykonawczego budżetu Gminy Police na rok 2024 oraz ustalenia planu wykonawczego budżetu Gminy Police na rok 2024 do uchwały Nr III/9/2024 Rady Miejskiej w Policach z dnia 28 maja 2024 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2024.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 198/2024
zarządzenie nr 198/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie zmian budżetu oraz planu wykonawczego budżetu Gminy Police na rok 2024.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 196/2024
zarządzenie nr 196/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie wyboru podmiotu, który uzyskał dotację na realizację zadania publicznego - ratownictwo wodne i w sprawie wysokości dotacji w 2024 roku.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 194/2024
zarządzenie nr 194/2024
wydane przez Burmistrza Polic
z dnia
w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert na realizację zadania publicznego.
Status obowiązujące